Ultimate magazine theme for WordPress.

Η Mastercard αξιοποιεί το blockchain και “μπαίνει” στην αγορά του φαγητού

Η Mastercard, ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στον χώρο των πληρωμών, γνωρίζει εδώ και καιρό τη δυναμική και τις δυνατότητες του blockchain και τις αξιοποιεί με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους.

Πριν από μερικούς μήνες είχε ανακοινώσει μια “υπηρεσία” παρακολούθησης προϊόντων, η οποία προοριζόταν για τον χώρο της μόδας, ενώ λίγο καιρό μετά υπέγραψε συμφωνία με την R3 για τη δημιουργία μιας πλατφόρμας διασυνοριακών πληρωμών, βασισμένης στην αποκεντρωμένη τεχνολογία.

Τώρα, η Mastercard δοκιμάζει κάτι νέο, και εκ πρώτης όψεως διαφορετικό από το αντικείμενό της. Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει το blockchain για να προσφέρει διαφάνεια στην εφοδιαστική αλυσίδα και στα συστήματα που προμηθεύουν φαγητό, με την ενσωμάτωση του συστήματος Wholechain της Envisble.

Αυτό που οδήγησε την Mastercard σε αυτήν την απόφαση ήταν αφενός η αυξανόμενη επιθυμία των καταναλωτών να γνωρίζουν την ιστορία που βρίσκεται πίσω από το φαγητό που τρώνε αλλά και η ανάγκη για διάφανες εφοδιαστικές αλυσίδες στον χώρο του φαγητού. Η εταιρεία πιστεύει ότι αν συνδυάσει την τεχνολογία αυτή με την τεχνογνωσία και την εμπειρία 50 χρόνων που διαθέτει, θα δημιουργήσει ένα προϊόν που θα ωφελήσει τόσο τους καταναλωτές όσο και τους παραγωγούς.

Ήδη, μαζί με την Envisible, έχει ξεκινήσει να δοκιμάζει τη λύση της με την Topco Associates, μια από τις μεγαλύτερες αμερικανικές εταιρείες στον χώρο των τροφίμων, η οποία χρησιμοποιεί το σύστημα για να βοηθήσει τα σούπερ μάρκετ με τα οποία συνεργάζεται να ανιχνεύσουν και να τονίσουν την προέλευση των θαλασσινών που πουλάνε.

Σχόλια