Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

insurancemarket: Απέσπασε 7 βραβεία στα FM Insurance Awards 2023

Η εταιρεία κέρδισε το πρώτο βραβείο στις κατηγορίες  Digital Orientation, High Quality και Overall Performance, το δεύτερο βραβείο στις κατηγορίες Business Development, Customer Centricity και Disruptive Innovation και το τρίτο βραβείο στην κατηγορία Sustainability Strategy.

Το insurancemarket, η μεγαλύτερη πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα, ξεχώρισε για άλλη μία φορά στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης», τον θεσμό ανάδειξης των κορυφαίων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στη χώρα μας.

To insurancemarket αποτελεί εδώ και 12 χρόνια, κορυφαία εταιρεία παροχής ψηφιακών υπηρεσιών στην Ελλάδα, καθώς διαχειρίζεται περίπου 500.000 συμβόλαια και συγκεντρώνει περισσότερους από 5.000.000 χρήστες ετησίως. 

Στη φετινή διοργάνωση, η εταιρεία απέσπασε 7 σημαντικές διακρίσεις:

  • Το πρώτο βραβείο στις κατηγορίες  Digital Orientation, High Quality και Overall Performance 
  • Το δεύτερο βραβείο στις κατηγορίες Business Development, Customer Centricity και Disruptive Innovation
  • Το τρίτο βραβείο στην κατηγορία Sustainability Strategy  

Τα βραβεία δόθηκαν παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα, του πρώην υπουργού Εργασίας Άδωνη Γεωργιάδη και πολλών φορέων της ιδιωτικής ασφάλισης, στις 7 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής. 

O Μανώλης Μαρσέλλος, CEO του insurancemarket δήλωσε:  «Οι διακρίσεις αυτές αναδεικνύουν τη δέσμευσή μας στην καινοτομία και την προσήλωσή μας στην παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στον Έλληνα καταναλωτή. Είναι επίσης μία σημαντική αναγνώριση της δουλειάς όλης της ομάδας μας, η οποία προσπαθεί ασταμάτητα να προσφέρει καινοτόμες λύσει και να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών μας. Όραμά μας είναι να συνεχίσουμε να είμαστε μπροστά στην ψηφιοποίηση του ασφαλιστικού κλάδου και να παρέχουμε ακόμα καλύτερη αγοραστική εμπειρία στους πελάτες μας.»

Ο πολυετής θεσμός των FMIA βραβεύσεων που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Morax Media S.A. και το Περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, αναδεικνύει τις επιχειρήσεις που διαφοροποιούνται και διευρύνουν τους ορίζοντες στον ασφαλιστικό κλάδο. Tην εκδήλωση παρακολούθησαν περισσότεροι από 300 συμμετέχοντες.  

Με σκοπό την εξασφάλιση της διαφάνειας και της αμεροληψίας του θεσμού των Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης»,  η εποπτεία της διαδικασίας διεξαγωγής ανατέθηκε στην Grant Thornton, έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους ανεξάρτητων ελεγκτικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών. 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις