TikTok: Πέτυχε ρεκόρ δαπανών 10 δισ. δολαρίων από χρήστες εντός εφαρμογής το 2023
Οι χρήστες πλήρωναν περισσότερα για streaming και περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες και εφαρμογές γνωριμιών, παρ' όλα αυτά ο μεγαλύτερος παράγοντας εσόδων παρέμεινε η διαφήμιση.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η ανάλυση των δαπανών σε εφαρμογές για το 2023 κατέγραψε αύξηση 11% στα έσοδα.
Σημειώνεται ότι, το TikTok ξεπέρασε τα 10 δισ. δολάρια σε δαπάνες εντός εφαρμογής, και έτσι «κυριαρχεί» ως πρώτη εφαρμογή που φτάνει αυτό το όριο.
Οι χρήστες πλήρωναν περισσότερα για streaming και περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες και εφαρμογές γνωριμιών, παρ’ όλα αυτά ο μεγαλύτερος παράγοντας εσόδων παρέμεινε η διαφήμιση.
Τα δύο τρίτα των πωλήσεων για κινητές συσκευές αφορούσαν διαφημίσεις για κινητές συσκευές, αγγίζοντας τα 362 δισ. δολάρια, κατά 8% μεγαλύτερο από το 2022.
Επιπρόσθετα, η μελέτη έδειξε πως οι καταναλωτές παρέμειναν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στα smartphone τους.
Η Ινδονησία κατέλαβε την υψηλότερη θέση μεταξύ των χωρών, με μέσο όρο πάνω από 6 ώρες ανά άτομο την ημέρα.
Ο μέσος όρος στις 10 κορυφαίες αγορές έφτασε τις 5 ώρες καθημερινής χρήσης εφαρμογών, και οι δαπάνες αυξήθηκαν επίσης κατά 3%.
Οι εφαρμογές δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης ξεπέρασαν τα 10 δισ. δολάρια σε μηνιαία καταναλωτική δαπάνη μέχρι τα τέλη του 2023.
Οι εφαρμογές που σημείωσαν τις περισσότερες λήψεις ήταν οι Shein και Temu, με το τελευταίο να είναι η εφαρμογή με τις περισσότερες λήψεις σε 125 αγορές.
Σημειώνεται ότι οι τομείς των ταξιδιών και των εισιτηρίων σημείωσαν ανάκαμψη στη δημοτικότητα και τις δαπάνες.