Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Choice: Συγκεντρώνει 2,3 εκατ. ευρώ για να βοηθήσει τα εστιατόρια να ψηφιοποιήσουν την πελατειακή τους βάση 

Η Choice μπορεί να καλύψει όλα τα κανάλια που χρησιμοποιούν τα εστιατόρια για να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους σε μια ενιαία πλατφόρμα, με μια ενιαία βάση δεδομένων πελατών.

Η Choice, μια πλατφόρμα B2B SaaS για εστιατόρια, με έδρα την Πράγα, συγκέντρωσε 2,3 εκατομμύρια ευρώ σε έναν νέο γύρο χρηματοδότησης. Η J&T Ventures, ένα ταμείο επιχειρηματικών κεφαλαίων με έδρα την Πράγα, έγινε ο κύριος επενδυτής του τρέχοντος γύρου Late-Seed. Οι προηγούμενοι επενδυτές, Reflex Capital και Presto Ventures, συμμετείχαν επίσης στον επενδυτικό γύρο. Η συνολική χρηματοδότηση της startup αποτιμάται σε 4,1 εκατομμύρια δολάρια.

Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την κλιμάκωση της υπηρεσίας σε τέσσερις νέες αγορές στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και για τη συνέχιση της ανάπτυξης στις υπάρχουσες ισχυρές αγορές, δηλαδή την Πολωνία, την Τσεχία, τη Σλοβακία, την Εσθονία, τη Λετονία και την Ουκρανία. Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η εταιρεία έχει αναπτυχθεί κατά 300% και σήμερα λειτουργεί σε οκτώ χώρες.

Η Choice είναι μια διαδικτυακή υπηρεσία συνδρομής B2B που επιτρέπει σε οποιοδήποτε εστιατόριο να δημιουργήσει έναν ιστότοπο και να δημιουργήσει όλα τα απαραίτητα επιχειρηματικά εργαλεία που σχετίζονται με το εστιατόριο σε μια ενιαία πλατφόρμα με κοινή διαχείριση: ιστότοπος, εφαρμογές, διαδικτυακά μενού με πληρωμές QR, κρατήσεις τραπεζιών, CRM σύστημα, και πολλά άλλα. Επιπλέον, η πλατφόρμα μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί με δημοφιλή συστήματα POS και αγορές όπως τα Wolt, Bolt, Glovo, Foodora και Uber Eats.

Το κύριο πλεονέκτημα και ο παράγοντας διαφοροποίησης είναι ότι η Choice μπορεί να καλύψει όλα τα κανάλια που χρησιμοποιούν τα εστιατόρια για να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους σε μια ενιαία πλατφόρμα, με μια ενιαία βάση δεδομένων πελατών. Χάρη σε αυτά τα πλεονεκτήματα, η Choice επιτρέπει στα εστιατόρια να ψηφιοποιούν περίπου το 80% της πελατειακής τους βάσης και να συλλέγουν δεδομένα για τις προτιμήσεις και τη συχνότητα των επισκέψεών τους, καθώς και άλλες χρήσιμες πληροφορίες. Συνεργάζεται με περισσότερα από 16.000 εστιατόρια σε όλο τον κόσμο και 5.000 πελάτες χρησιμοποιούν ενεργά την πλατφόρμα. Το 2023, έγιναν πάνω από 2 εκατομμύρια παραγγελίες συνολικού ύψους 42 εκατομμυρίων δολαρίων στα συνεργαζόμενα εστιατόρια της Choice.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις