Ultimate magazine theme for WordPress.

Επαγγελματικά ταξίδια στην μετά-covid εποχή: Startup σήκωσε 2 εκατ. ευρώ για να λύσει τον “γρίφο”

Η γαλλική Traveltech Okarito, μια ψηφιακή πλατφόρμα που βοηθά εταιρείες να οργανώσουν και να βελτιστοποιήσουν τα επαγγελματικά ταξίδια των υπαλλήλων τους, σήκωσε χρηματοδότηση 2,1 εκατ. ευρώ, από την Axeleo Capital, την Kima Ventures και ιδιώτες επενδυτές.

Η Startup ιδρύθηκε το 2018 με έδρα το Παρίσι και παρέχει ουσιαστικά ένα εργαλείο κρατήσεων και διαχείρισης το οποίο συντροφεύει τους επαγγελματίες και κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους, με εξυπηρέτηση 24/7. Η εταιρεία προσφέρει μεταξύ άλλων έναν ολοκληρωμένο κατάλογο  πτήσεων, ξενοδοχείων και τρένων, δίνοντας μάλιστα στους πελάτες της έκπτωση περίπου 30% σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό ταξιδιωτικό γραφείο.

Από το επίσημο λανσάρισμά της στις αρχές του 2019, οι κρατήσεις στην πλατφόρμα της αυξάνονται κατά 30% κάθε μήνα. Η εταιρεία πιστεύει ότι το “μυστικό” της επιτυχίας της είναι ότι προσφέρει απλουστευμένες και ανταγωνιστικές από άποψη τιμής επιλογές, που δίνουν την ευκαιρία σε μια εταιρεία να μειώσει τα έξοδά της, διασφαλίζοντας παράλληλα την ευημερία των εργαζομένων της, όταν βρίσκονται σε κάποιο ταξίδι.

Επαγγελματικά ταξίδια μέσα στην πανδημία;

Στο άκουσμα μιας μεγάλης χρηματοδότησης σε Traveltech και μάλιστα με αντικείμενο τα επαγγελματικά ταξίδια, δεν μπορεί παρά να αναρωτηθεί κανείς για τη συγκυρία και για την ευκαιρία που βλέπουν οι επενδυτές.

Η απάντηση εδώ βρίσκεται στο γεγονός ότι η Okarito ήδη μετατοπίζεται στην αγορά και υιοθετεί το ρόλο μιας πλατφόρμας για την μετά-covid εποχή. Τι σημαίνει αυτό; Ο Remi Duvoux, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Okarito εξηγεί:

“Οι εταιρείες ήρθαν αντιμέτωπες με τον επαναπατρισμό των υπαλλήλων τους και τη χρονοβόρα διαχείριση των ακυρωμένων ταξιδιών και των αποζημιώσεων και δεν θέλουν να τους ξανασυμβεί ποτέ αυτό. Σε έναν κόσμο μετά τον κορωνοϊό, (οι εταιρείες) δεν μπορούν πλέον να μην ξέρουν πού βρίσκονται οι συνεργάτες τους. Με μια ελαφρύτερη δομή κόστους και ιδιόκτητη πλατφόρμα, μπορούμε να προσαρμοστούμε πολύ γρήγορα και να προσφέρουμε σχετικές υπηρεσίες στους πελάτες μας. Δεν είχαμε ποτέ περισσότερες προοπτικές, από αυτές που εμφανίστηκαν μετά το lockdown”.

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.