Ultimate magazine theme for WordPress.

Marriott International: Ο μεγαλύτερος όμιλος ξενοδοχείων προσπαθεί να “επιβιώσει” με τη βοήθεια της Grab

Καθώς η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία διανύει ίσως τη χειρότερη περίοδο στην ιστορία της, λόγω κορωνοϊού, τα ξενοδοχεία σε όλον τον κόσμο αναζητούν λύσεις για να αυξήσουν ή να δημιουργήσουν νέα έσοδα. Στο πλαίσιο αυτό, ο όμιλος Marriott International ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με την Grab, δείχνοντάς μας πώς μπορεί να διαμορφωθεί ο χώρος του τουρισμού – εστίασης, σε μια νέα εποχή που τα ταξίδια μειώνονται δραματικά.

Μέσα από τη συνεργασία αυτή, τα ξενοδοχεία Marriott θα «προωθούν» τα μπαρ και τα εστιατόρια που βρίσκονται στις εγκαταστάσεις τους σε έξι χώρες (Σιγκαπούρη, Ινδονησία, Μαλαισία, Φιλιππίνες, Βιετνάμ και Ταϊλάνδη) με τη βοήθεια της Grab. Κοινή ανακοίνωση των δύο εταιρειών αναφέρει ότι η συμφωνία αντιπροσωπεύει την «πρώτη εκτεταμένη ενοποίηση της Marriott International με ένα super app στη Νοτιοανατολική Ασία και την πιο ολοκληρωμένη συμφωνία της Grab με έναν όμιλο φιλοξενίας μέχρι σήμερα».

Πρακτικά, με τη συμφωνία αυτή, οι δύο εταιρείες θα συνδέσουν τα προγράμματα επιβράβευσης των πελατών τους, ώστε οι πόντοι επιβράβευσης της Grab να μετατρέπονται σε πόντους στη Marriot και αντίστροφα. Επίσης, τα εστιατόρια και τα μπαρ της Marriott που δέχονται πληρωμές με GrabPay, θα αποκτήσουν πρόσβαση στην πλατφόρμα Merchant Discovery platform, που θα τους επιτρέπει να προσφέρουν στους χρήστες – μεταξύ άλλων – τοπικά deals.

Σημειώνεται ότι η Marriott International είναι ο μεγαλύτερος όμιλος ξενοδοχείων στον κόσμο, σήμερα. Λόγω της πανδημίας, ο όμιλος κατέγραψε απώλειες 234 εκατ. δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο του 2020, ενώ το 2019 είχε έσοδα 232 εκατ. δολαρίων. Ο CEO, Arne Sorenson, χαρακτήρισε το τρίμηνο ως «το χειρότερο που έχουμε δει ποτέ».

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.