StartUpper

TGN: Τα δεδομένα είναι ο νέος χρυσός και μια ελληνική εταιρεία τα εξάγει σε όλον τον κόσμο

Μια ελληνική Startup διαμορφώνει το παγκόσμιο ecommerce με πελάτες πολυεθνικούς retailers και Fortune 500 firms από 30 χώρες, παρέχοντας enterprise υπηρεσίες ανάλυσης ανταγωνισμού και βελτιώνοντας πωλήσεις και κερδοφορία.

Αν μια φράση «μαρτυρεί» τι πραγματικά έχει (επιχειρηματική και οικονομική) αξία στην εποχή που ζούμε είναι αυτή που λέει ότι «τα δεδομένα είναι ο νέος χρυσός». Πράγματι, σε μια οικονομία που προχωρά ολοταχώς προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τα δεδομένα είναι κάτι σαν το χρυσό παλαιότερα: πολύτιμα και με τεράστια ανταποδοτική αξία – αν επεξεργαστούν σωστά. Η επεξεργασία αυτή περιλαμβάνει τη συλλογή και τη χρήση τους με τέτοιον τρόπο που θα μπορέσει να παραχθεί αποτέλεσμα. Όπου αποτέλεσμα, μπορεί να είναι μία απόφαση, ένα συμπέρασμα ή οποιαδήποτε πληροφορία με νόημα.

Έχοντας ξεκαθαρίσει αυτές τις έννοιες, και το συγκεκριμένο «κύκλο διεργασιών», μπορεί να αντιληφθεί κανείς πόσο χρήσιμο είναι για κάθε οργανισμό και επιχείρηση να μπορεί να αξιοποιεί δεδομένα και να μαθαίνει μεγάλης σημασίας πληροφορίες για το αντικείμενό της, την αγορά στην οποία «εργάζεται» ή και τον ανταγωνισμό της. Πρόκειται για μια «ζωτική» ανάγκη της σύγχρονης επιχειρηματικότητας, στην οποία απαντά η TGN, μια εταιρεία που από το 2015 ηγείται πανευρωπαϊκά στο χώρο του Price Intelligence με τα στελέχη της να δραστηριοποιούνται στο χώρο από το 2009.

Η TGN παρέχει μια ολοκληρωμένη σουίτα υπηρεσιών, μέσω της οποίας μεγάλοι όμιλοι λιανικής και brands παρακολουθούν και αναλύουν ζωντανά, 24/7, τιμολογιακές πολιτικές, προϊοντικό μείγμα και τις προωθητικές ενέργειες που εφαρμόζουν οι ανταγωνιστές ή οι πελάτες τους. Η εταιρεία παρακολουθεί μετατοπίσεις προϊόντων ανά μάρκα και κατηγορία, εύρος τιμών, entry-exit prices, top performing brands και παραδίδει ξεχωριστές αναλύσεις για κάθε ρόλο και τρόπο ανάγνωσης.

Αναλύει επίσης προσφορές και παρακολουθεί κάθε προωθητική ενέργεια που εκτελείται στην αγορά από τον ανταγωνισμό μέσω διαφημιστικών banners σε ηλεκτρονικές σελίδες, ηλεκτρονικών φυλλαδίων και email newsletters. Μέσω διασυνδέσεων των συστημάτων της με τα φυσικά καταστήματα των retailers (In-store Price Optimization) μεταφέρει τις κεντρικές εμπορικές πολιτικές τους στα φυσικά καταστήματα καθώς επίσης, εισάγοντας τα δεδομένα αυτά στα μεγαλύτερα CPQ, ERP, BI solutions όπως (SAP, SalesForce, PriceFx, Microsoft Dynamics 365), δίνει value σε όλα τα τμήματα ενός οργανισμού.

Η TGN ξεκίνησε ως Startup ολίγων ατόμων από τον Γιώργο Κουτσουδόπουλο παρουσιάζοντας ραγδαία ανάπτυξη και σήμερα πλέον απασχολεί μια ομάδα 30 επαγγελματιών, από developers και data analysts μέχρι εμπορικά στελέχη με εμπειρία σε πολυεθνικούς οργανισμούς. Μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, μια σχεδόν «stealth» Startup, με μηδενικό δανεισμό ή εξωτερική επένδυση έως και σήμερα, ενώ μέχρι το 2020 δεν είχε ούτε καν εμπορικό ή marketing τμήμα, έχει καταφέρει να έχει πελάτες από 30 χώρες της Ευρώπης, της Αμερικής και της Ασίας με έδρα τη Γερμανία και γραφεία στην Ελλάδα. Το χαρτοφυλάκιο των πελατών της αποτελείται από διαφορετικούς κλάδους, από DIY εταιρείες στη Σουηδία, ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα και ηλεκτρικά είδη στη Γερμανία, έως ρούχα και παπούτσια στην Ιταλία, προϊόντα μουσικής στην Αμερική, FMCG στη Φινλανδία.

Πώς τα κατάφερε; Η TGN έφτασε έως εδώ χτίζοντας μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες της και παρέχοντάς τους μια καινοτόμο σουίτα υπηρεσιών, μοναδική στον τρόπο λειτουργίας της καθώς και επίκαιρη ανάλογα και με τις ανάγκες της αγοράς. Με αυτόν τον τρόπο, δημιούργησε μια πολύ καλή φήμη εξειδίκευσης και έγινε γνωστή μέσω του «word of mouth», με στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες του χώρου της από όλο τον κόσμο, και διεθνή συμβόλαια με μεγάλους οργανισμούς, τα οποία την έκαναν γρήγορα να ξεχωρίσει και να αναπτυχθεί με ταχύτατους ρυθμούς.

Ένας από τους βασικούς πυλώνες της φιλοσοφίας της TGN ήταν εξαρχής να είναι δίπλα στους πελάτες της, να ακούει τις ανάγκες τους και να προσαρμόζει τις υπηρεσίες της ανάλογα, παρέχοντας έτσι tailor made λύσεις για κάθε πελάτη. Βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας της ήταν και είναι επίσης η ελευθερία, το πάθος, η ευελιξία, η εξέλιξη αλλά και η στήριξη των ανθρώπων της. Στο κρίσιμο διάστημα της πανδημίας, η εταιρεία οργάνωσε όλο το προσωπικό σε τηλεργασία, δημιούργησε εσωτερική διαδικασία για την περίπτωση εμφάνισης κρούσματος, ενώ παράλληλα δυνάμωσε επιπλέον την ιδιωτική ασφάλιση υγείας ζωής των εργαζομένων και τις συνολικές παροχές τους και οργάνωσε εκπαιδεύσεις πρώτων
βοηθειών. Πέρα όμως από τις ειδικές αυτές συνθήκες, η TGN πιστεύει ότι οι άνθρωποί της την καθορίζουν και γι’ αυτό ενθαρρύνει τη διαφορετικότητα και δίνει σε κάθε μέλος της τη δυνατότητα να έχει τη δική του προσέγγιση πάνω στη δουλειά. Φροντίζει μάλιστα, να στελεχώνει την ομάδα της με άτομα που έχουν την ίδια λογική και νοοτροπία.

Έχοντας αυτήν την προσέγγιση, η εταιρεία έχει απώτερο σκοπό της να δημιουργήσει ένα μεγάλο οικοσύστημα, στο οποίο οι πελάτες και συνεργάτες της θα έχουν εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες και δεδομένα της αγοράς, έτσι ώστε να εξοικονομήσουν πολύτιμο χρόνο από την καθημερινότητα τους, να διορθώσουν την εμπορική πολιτική τους και ταυτόχρονα να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους, επιτυγχάνοντας κερδοφορία.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.