Έχοντας θέσει ως προτεραιότητές της την ανάπτυξη πολλαπλών νέων χαρακτηριστικών, την ίδρυση ενός Κέντρου Καινοτομίας με έμφαση στην τεχνητή νοημοσύνη μέσω του οποίου θα αναδειχθούν καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες που θα ανανεώσουν μια έντονα παρωχημένη αγορά όπως είναι αυτή της τηλεφωνίας για επιχειρήσεις, καθώς επίσης και τον τριπλασιασμό του ανθρώπινου δυναμικού της, η Σλοβακική startup CloudTalk άντλησε το ποσό των 6 εκατομμυρίων ευρώ σε χρηματοδότηση Α’ Γύρου. Της όλης διαδικασίας ηγήθηκαν οι henQ και Point Nine Capital.
Η CloudTalk, που εδρεύει στην Μπρατισβλάβα, έχει αναπτύξει και παρέχει ένα εργαλείο Software as a Service (SaaS) cloud call center. Πρόκειται, ουσιαστικά, για μια εικονική τηλεφωνική σουίτα η οποία και ολοκληρώνεται με κορυφαία CRMs και εν γένει υποστηρικτικά εργαλεία, εξασφαλίζοντας ανά πάσα στιγμή καίριες πληροφορίες προς τον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών και των ομάδων πωλήσεων.
Η προαναφερθείσα λύση απευθύνεται σε μικρού, όσο και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις, που με την σειρά τους στελεχώνονται κατά μέσο όσο από 10 έως και 3.000 χρήστες. Μέχρι σήμερα, η CloudTalk διαθέτει πελάτες σε περισσότερες από 80 χώρες.
Προ διετίας, η Σλοβακική startup είχε καταφέρει να «σηκώσει» 1,3 εκατομμύρια ευρώ σε seed κύκλο χρηματοδότησης, ενώ έκτοτε η αξία της έχει οκταπλασιαστεί.