StartUpper

Στα 3,23 δισ. δολάρια οι δαπάνες των χρηστών στα social apps το πρώτο εξάμηνο του έτους!

Συνεχή αύξηση καταγράφουν οι δαπάνες των καταναλωτές στις λεγόμενες κοινωνικές (social) εφαρμογές, καθώς αυτές ενισχύονται με νέες λειτουργίες και γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς.

Σύμφωνα με δεδομένα που παρουσιάζει το Burga, μόνο το πρώτο εξάμηνο του 2021, οι καταναλωτές ξόδεψαν 3,23 δισ. δολάρια σε τέτοιου είδους εφαρμογές. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί σε αύξηση της τάξης του 50.23% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι που οι δαπάνες έφταναν τα 2,15 δισ. δολάρια.

Αναλύοντας τις επιμέρους χρονικές περιόδους, το πρώτο τρίμηνο του 2021 φαίνεται να καταγράφηκε το υψηλότερο ποσό δαπανών, στα 1,62 δισ. δολάρια. Την αντίστοιχη περίοδο το 2020, το ποσό αυτό ήταν στα 0,98 δισ. δολάρια ενώ το δεύτερο τρίμηνο του έτους είχε ανέβει στα 1,17 δισ. δολάρια. Τα χρήματα αυτά, ξοδεύτηκαν τόσο σε iOS όσο και σε Google Play, και συγκεκριμένα σε πλατφόρμες που ανήκουν σε κατηγορίες κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2021, οι καταναλωτές παγκοσμίως ξόδεψαν συνολικά 22,19 δισ. δολάρια στις εν λόγω κατηγορίες εφαρμογών. Ο αριθμός αντιπροσωπεύει αύξηση 7,8% από τα 20,58 δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2021. Συνολικά, οι δαπάνες αυξήθηκαν σταθερά κατά ένα εντυπωσιακό ποσοστό της τάξης του 44,280% μεταξύ του 1ου τριμήνου 2011 και του 2ου τριμήνου 2021.

Μερικοί από τους παράγοντες που οδήγησαν σε αυτή την αύξηση σύμφωνα με την έρευνα είναι η πανδημία. Με τα lockdοwn που επέβαλαν οι κυβερνήσεις σε όλον τον κόσμο, οι περισσότεροι άνθρωποι κατέφυγαν σε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, αντικαθιστώντας μορφές ψυχαγωγίας και επικοινωνίας που δεν ήταν πλέον “επιτρεπτές”. Η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια, αρκεί οι πλατφόρμες αυτού του είδους να παραμείνουν καινοτόμες και να κρατήσουν το ενδιαφέρον των χρηστών και τη διάθεσή τους να επενδύσουν χρήματα σε αυτές.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις