Η Disney φέρνει την εμπειρία του metaverse στα θεματικά της πάρκα

Ο αμερικανικός κολοσσός της ψυχαγωγίας θέλει να προσφέρει μια καινοτόμα εμπειρία αφήγησης συνδέοντας τον ψηφιακό με τον πραγματικό κόσμο.

Ηγετική θέση στο πρωτοποριακό κόσμο του metaverse ετοιμάζεται να λάβει η Disney. Ο αμερικανικός πολυεθνικός όμιλος μέσων μαζικής επικοινωνίας και ψυχαγωγίας έλαβε πρόσφατα έγκριση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας με φόντο το metaverse, για τη δημιουργία διαδραστικών και εξατομικευμένων αξιοθέατων για τους επισκέπτες των θεματικών πάρκων.

Ειδικότερα, η Disney έλαβε το πράσινο φως για έναν «εικονικό προσομοιωτή σε πραγματικό χώρο». Η τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί σε αξιοθέατα επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στα θεματικά πάρκα του κολοσσού της ψυχαγωγίας, τα οποία μάλιστα δε θα προϋποθέτουν τη χρήση ειδικών headset. Παράλληλα, η εταιρεία στοχεύει στη δημιουργία και  προβολή εξατομικευμένων 3D εφέ σε διάφορα αντικείμενα που βρίσκονται στα θεματικά πάρκα της Disney.

Το metaverse, όπως έχει ονομαστεί το σύνολο αυτού του τύπου εικονικών κόσμων, αναφέρεται συνήθως εντός του πλαισίου του διαδικτύου, ωστόσο η Disney θέλει να το φέρει στον φυσικό κόσμο. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Disney έχει δείξει ενδιαφέρον προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ στο παρελθόν στις δυνατότητες του metaverse έχει αναφερθεί και ο CEO Bob Chapek.

«Θα είμαστε σε θέση να συνδέσουμε τον φυσικό και τον ψηφιακό κόσμο ακόμα περισσότερο, επιτρέποντας μια χωρίς όρια αφήγηση στο δικό μας Disney Metaverse», δήλωσε, μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Disney.

Φυσικά, δεν είναι ο μόνος. Ο επικεφαλής στρατηγικής της MGM Resorts, Tilak Mandadi, δήλωσε σε ένα άρθρο στο LinkedIn το 2020 ότι η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο να συνενώσει τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο.

«Καθώς κοιτάμε προς το μέλλον, οι συνδεδεμένες εμπειρίες πάρκων που ξεπερνούν τα φυσικά και ψηφιακά εμπόδια και ξεκλειδώνουν νέα επίπεδα αφήγησης αποτελούν ένα πολύ ενδιαφέρον project για εμάς», έγραψε τότε ο Mandadi.

Δυναμικό «μπάσιμο» στον κόσμο του metaverse πραγματοποιούν το τελευταίο διάστημα ολοένα και περισσότερα από τα διεθνώς αναγνωρισμένα brands. Ενδεικτικά η Samsung, έχει λανσάρει το 837X, την εικονική έκδοση του experience center που βρίσκεται στην περιοχή Νέας Υόρκης, στο metaverse Decentraland.

«Οι χρήστες μπορούν να εισέλθουν στο Decentraland μέσω του προγράμματος περιήγησής τους για επιτραπέζιους υπολογιστές. Πρόκειται για έναν virtual space που λειτουργεί με βάση το blockchain, όπου οι χρήστες μπορούν να αγοράσουν και να πουλήσουν αποκλειστικά ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία, όπως οικόπεδα και wearables» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Samsung.

Μάλιστα, οι χρήστες θα μπορούν να παίζουν παιχνίδια και να συλλέγουν αντικείμενα, ενώ ένας εικονικός οδηγός θα τους μεταφέρει σε πολλαπλούς εσωτερικούς χώρους όπου θα μπορούν να συμμετέχουν σε ειδικά quests τα οποία τονίζουν τη βιωσιμότητα και τη συνδεσιμότητα.

Διαβάστε επίσης:

H Η&Μ εισέρχεται στο Metaverse… της CΕΕΚ

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις