tgndata: Η ελληνική εταιρεία που επηρεάζει τις τιμές του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου με price intelligence

Περισσότερες από 150 πολυεθνικές από 30 χώρες, ανάμεσά τους ορισμένα από τα μεγαλύτερα διεθνή brand του TOP-500 σε retail, φαρμακοβιομηχανία και ασφάλειες, ορίζoυν τις τιμολογιακές πολιτικές, σχεδιάζουν τις προωθητικές ενέργειες και την γκάμα των προϊόντων τους κάνοντας PRICING με τα δεδομένα και τις υπηρεσίες της tgndata.

Η tgndata είναι μία ελληνική επιχείρηση με στελέχη εξειδικευμένα στο Price Intelligence & Competition Monitoring, που μετασχηματίστηκε από startup του ενός ατόμου σε μία κερδοφόρο, συνεχώς αναπτυσσόμενη εταιρεία πληροφορικής 40 ανθρώπων, με διεθνή παρουσία από το 2015. «Σε έναν κόσμο όπου τα δεδομένα είναι ο νέος χρυσός, η εργασία στην tgndata αποτελεί πρόκληση και δημιουργεί το αίσθημα πως βρίσκεσαι στην καρδιά των εξελίξεων», εξηγεί στο STARTUPPER MAG ο product owner, Κώστας Δάσιος.

«Το τμήμα μας απαρτίζεται από μια πλήρως καταρτισμένη και δεμένη ομάδα software engineers, που παρέχει υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες, τόσο σε τεχνολογικό όσο και σε εμπορικό επίπεδο» και τονίζει: «Σύντομα η tgndata θα κάνει disrupt την αγορά, παρέχοντας μία free-for-ever υπηρεσία Price Intelligence, δίνοντας πλέον σε εταιρείες κάθε μεγέθους πρόσβαση σε premium υπηρεσίες που έως σήμερα είχαν κυρίως μεγάλοι οργανισμοί». Η tgndata αποσκοπεί να αποτελεί τον one-stop προορισμό για παρακολούθηση ανταγωνισμού και ανάλυση αγοράς.

Η marketing manager της εταιρείας, Τζίνα Σάννη, συμπληρώνει πως «η ανάπτυξή μας τα πρώτα χρόνια οφειλόταν κατά 90% στο word-of-mouth, επαληθεύοντας την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Πλέον, δίνουμε μεγάλη έμφαση στο inbound marketing, δημιουργώντας content πολύτιμο στον χρήστη. Έτσι χτίζουμε μια σχέση εμπιστοσύνης ώστε να μπορέσουμε να καλύψουμε τις ανάγκες του τελικού πελάτη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ενθαρρύνοντάς τον στη συνέχεια να μοιράζεται την εμπειρία και τα οφέλη χρήσης των υπηρεσιών μας, με σκοπό τη συνεχή βελτίωσή τους».

Ραγδαία ανάπτυξη, Παγκόσμια στρατηγική

«Η πρόσφατη επέκτασή μας στους κλάδους της οnline ασφάλισης και του food delivery δείχνει πως οι Price Intelligence υπηρεσίες μας δεν περιορίζονται μόνο στο τυπικό ηλεκτρονικό εμπόριο προϊόντων, έχοντας ήδη φέρει σημαντικά αποτελέσματα σε Ελλάδα και εξωτερικό», δηλώνει ο sales manager της εταιρείας, Ανδρέας Μπρούτας και προσθέτει: «Επενδύουμε συνεχώς σε στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες του χώρου μας, με σκοπό να καλύπτουμε όλες τις ανάγκες των πελατών μας».

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία

«Το τμήμα Customer Success είναι υπεύθυνο για όλο το κομμάτι της post-sale εμπειρίας του πελάτη, από το onboarding και την εκπαίδευση έως και την καθημερινή υποστήριξη. Ο στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας επιτυγχάνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα» διευκρινίζει ο customer success manager της εταιρείας Δημήτρης Αναστασόπουλος, σημειώνοντας: «Αυτό επιτυγχάνεται με την εξατομίκευση των παροχών μας στην εκάστοτε ανάγκη τους αλλά και τη συνεχή παρουσία μας δίπλα τους σε κάθε βήμα που θα χρειαστούν τη βοήθεια ή τη συμβουλή μας. Όταν μοιράζονται μαζί μας τον θετικό αντίκτυπο που είχε η tgndata στην επιχείρησή τους, ξέρουμε ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο».

Φυσικά πίσω από κάθε υπηρεσία και ευχαριστημένο πελάτη κρύβεται η τεχνολογική ομάδα της tgndata. Είναι εκείνη που φροντίζει για τη σωστή αναζήτηση, ανάλυση και παράδοση δεδομένων στους πελάτες μας, όπως υπογραμμίζει χαρακτηριστικά ο head of information technology department, Ηλίας Γιαννουσάς: «Η ομάδα μας έχει στόχο την άμεση και αποδοτική επίλυση κάθε τεχνικού προβλήματος, με στόχο την παροχή μιας σταθερής υπηρεσίας που κερδίζει εδώ και πολλά έτη την εμπιστοσύνη των πελατών μας. Η εργασία στο τεχνολογικό τμήμα της tgndata σίγουρα κρύβει πολλές προκλήσεις για νέους αλλά και έμπειρους engineers! Ο όγκος των pricing data που συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε είναι πολύ μεγάλος, φτάνοντας το 2021 τα 62M προϊόντα/υπηρεσίες σε 38.000 websites. Η φύση των υπηρεσιών δημιουργεί την ανάγκη για συνεχή τεχνολογική εξέλιξη σε έναν τομέα που αλλάζει συνεχώς».

Η tgndata εν μέσω πανδημίας ανέπτυξε κατά 40% το ανθρώπινο δυναμικό με full remote & hybrid μοντέλα εργασίας με έμφαση στο well-being κάθε μέλους της ομάδας της. «Οι άνθρωποι της tgndata είναι το βασικό “κλειδί” της έως τώρα επιτυχημένης πορείας μας», αναφέρει η talent acquisition & people operations manager, Ελένη Μπουζούκη. «Η μεγαλύτερη πρόκληση, κάθε τμήματος προσωπικού σε μία εταιρεία τεχνολογίας όπως και στην tgndata, είναι η εύρεση νέων ταλαντούχων ανθρώπων καθώς και η διατήρηση και δέσμευση (engagement) του υπάρχοντος προσωπικού (ιδιαιτέρως του remote) με σκοπό την ποσοτική και ποιοτική ανάπτυξη των ομάδων και της εταιρείας, μέσω της δημιουργίας ενός άνετου, ασφαλούς και υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος όπου παρέχουμε όλα τα απαραίτητα εργαλεία τα οποία χρειάζονται οι άνθρωποί μας για να πετύχουν τους στόχους τους».

Η tgndata αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, προσθέτοντας συνεχώς νέους πελάτες στο portfolio της και έχοντας το 2021 αύξηση 42% του κύκλου εργασιών της. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η εταιρεία έως σήμερα έχει μηδενικό δανεισμό και δεν έχει αντλήσει εξωτερικά κεφάλαια.

Στοιχεία επικοινωνίας: www.tgndata.com | [email protected] | +30 210 5737 915

Let’s meet at:
– E-commerce Berlin Expo (5th May – Berlin – Booth L1.3)
– eCommerce & Digital Marketing Expo (14th & 15th May – Athens – Booth C17 & C15)
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις