Nationwide: Πάνω από 2000 απάτες καταπολεμούνται μηνιαίως

Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι η εξάπλωση του SCA έχει ήδη μείωση σημαντικά το ποσοστό όσον αφορά στις απάτες με ηλεκτρονικές κάρτες, με την Εταιρεία να βλέπει περίπου 2000 λιγότερες περιπτώσεις το μήνα.

Η εφαρμογή των κανόνων Strong Customer Authentication (SCA) έχει συμβάλει στην αποφυγή 2000 περιπτώσεων απάτης με ηλεκτρονικές κάρτες μηνιαίως, όπως δηλώνει η Nationwide Building Society.

Όλες οι ηλεκτρονικές συναλλαγές άνω των 25 λιρών υπόκεινται σε ελέγχους ταυτότητας δύο παραγόντων από τις 14 Μαρτίου, για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της ηλεκτρονικής απάτης.

Ενώ το SCA υπήρξε αρκετά αμφιλεγόμενο, με τους λιανοπωλητές να ανησυχούν για την εγκατάλειψη των συναλλαγών από τους πελάτες, η Nationwide αναφέρει ότι η έρευνά της δείχνει ότι οι κανονισμοί αποδεικνύονται ιδιαίτερα αποτελεσματικοί.

Παρά το γεγονός ότι ορισμένες συναλλαγές χρειάζονται τώρα λίγο περισσότερο χρόνο, μια δημοσκόπηση σε 2000 Βρετανούς για την οικοδομική εταιρεία αποκαλύπτει ότι πάνω από τα δύο τρίτα των ανθρώπων δεν ενοχλούνται με αυτή την καθυστέρηση, εάν είναι πιο ασφαλής. Περισσότερα από τα δύο τρίτα των μελών της Nationwide ολοκληρώνουν τον έλεγχο SCA χρησιμοποιώντας την εφαρμογή mobile banking, ενώ το 21% πιστοποιούν την ταυτότητά τους με τη χρήση κωδικού πρόσβασης μιας χρήσης που αποστέλλεται μέσω γραπτού μηνύματος.

Ο Matt Cox, chief product owner, digital payments, Nationwide, αναφέρει: «Πολλοί άνθρωποι προτιμούν την ευκολία των ηλεκτρονικών αγορών και, ενώ οι έμποροι προσπαθούν να κάνουν την εμπειρία της πληρωμής όσο το δυνατόν πιο γρήγορη και εύκολη, γενικά δεχόμαστε ότι μια μικρή καθυστέρηση αξίζει τον κόπο όταν πρόκειται για την ασφάλεια και τα προσωπικά μας στοιχεία».

Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι η εξάπλωση του SCA έχει ήδη μείωση σημαντικά το ποσοστό όσον αφορά στις απάτες με ηλεκτρονικές κάρτες, με την Εταιρεία να βλέπει περίπου 2000 λιγότερες περιπτώσεις το μήνα. Εν τω μεταξύ, το 42% δηλώνει ότι το SCA τους κάνει να αισθάνονται πιο ασφαλείς όταν κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, ενώ πάνω από το ένα τέταρτο δηλώνει ότι η πρόσθετη ασφάλεια που παρέχει σημαίνει ότι είναι πιο πιθανό να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές.

Ωστόσο, περίπου το ένα πέμπτο των ανθρώπων ανέφεραν πως αντιμετώπισαν πρόβλημα με το νέο σύστημα, κυρίως επειδή δεν έχουν ακόμη συμμορφωθεί όλοι οι έμποροι.

Άλλα προβλήματα σχετίζονται με πελάτες που δεν είχαν ενημερωμένα στοιχεία επικοινωνίας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορούσαν να λάβουν τον κωδικό, ή δεν είχαν μαζί τους το τηλέφωνό τους για να πάρουν τον κωδικό.

Έρευνα που δημοσιεύθηκε από την Barclaycard Payments τους περασμένους μήνες αποκάλυψε ότι οι λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν χάσει μέχρι στιγμής πωλήσεις αξίας 130 εκατομμυρίων λιρών ως αποτέλεσμα της μη πλήρους συμμόρφωσης με τους νέους κανόνες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις