Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Marketplace: Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι εδώ

Βοηθώντας τους επιχειρηματίες που διαθέτουν ηλεκτρονικά καταστήματα να κάνουν το επόμενο βήμα στην εταιρεία τους και να εξελιχθούν, το Μarketplace είναι ένας δίαυλος επικοινωνίας που καμία επιχείρηση δεν πρέπει να αγνοεί.

Το 2021 ήταν η χρονιά των μεγάλων αλλαγών στις αλυσίδες εφοδιασμού, του κατακλυσμού από διαφημίσεις, των υπερκερδών της Amazon και μιας ερώτησης που τελικά έμεινε αναπάντητη: ενίσχυσε
τελικά η πανδημία το ηλεκτρονικό εμπόριο;

Προς το παρόν, ο κόσμος των αγορών περιστρέφεται γύρω από την Amazon αφού έχει διπλασιαστεί σε μέγεθος μέσα σε δύο χρόνια. Κανείς δεν πρόκειται να το
αμφισβητήσει άμεσα, παρά μόνο με ένα διαφορετικό παράδειγμα.

Το e-commerce σε αριθμούς 

Αρχικά, το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν αποτελεί νέα ανακάλυψη η οποία έλαβε σάρκα και οστά μέσα στο αβέβαιο περιβάλλον της πανδημίας. Ήδη, από το 2019, οπότε και η καραντίνα ήταν ακόμα
σενάριο ταινίας επιστημονικής φαντασίας, περίπου δύο δισεκατομμύρια καταναλωτές πραγματοποίησαν online αγορές.

Το ίδιο έτος, ο συνολικός τζίρος online πωλήσεων λιανικής ανήλθε στα 3,5 τρισ. δολ. Αυτό σημαίνει ότι το 21,5% του παγκόσμιου πληθυσμού έκανε αγορές online, μέγεθος που όπως ήταν αναμενόμενο ξεπέρασε τα 2,1 δισ. το 2021, με την αντίστοιχη πρόβλεψη του τζίρου να είναι στα 4,9 τρισ. δολ. – αύξηση 265% από 1,3 τρισ. δολ. το 2014!

Η διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζεται με αμείωτη ένταση, με το μερίδιο των online πωλήσεων λιανικής έναντι του συνόλου των πωλήσεων λιανικής παγκοσμίως να καταγράφει αύξηση από 10,5% το 2016 (2 τρισ. δολάρια) σε 16% το 2019 (3,5 τρισ. δολάρια).

Η τάση αυτή συνεχίζεται σήμερα με ανάλογους ρυθμούς, δεδομένης της εξάπλωσης των δικτύων 5G, της εμφάνισης νέων καταναλωτικών τάσεων και της εφαρμογής σύγχρονων τεχνολογιών όπως Augmented Reality, Virtual Reality και Artificial Intelligence.

Οι επιπτώσεις του κορωνοιου

Αναμφίβολα, η υγειονομική κρίση δημιούργησε ένα εξαιρετικά δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον. Όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν προφανές ότι θα άνθιζε την εποχή εκείνη, εφόσον οι
καταναλωτές ήταν απομονωμένοι στα σπίτια τους, στο λιανεμπόριο είχε μπει «λουκέτο» και το μόνο «όπλο» των αγοραστών ήταν το
Ίντερνετ και η δυνατότητα online παραγγελιών από οποιοδήποτε κατάστημα της επιλογής τους.

Αυτή, λοιπόν, η άμεση και αναγκαστική χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας έφερε ένα μεγάλο ποσοστό των παραδοσιακών πελατών στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Δεδομένου ότι το χρονικό διάστημα της
καραντίνας ήταν αρκετά εκτεταμένο, σιγά σιγά οι καταναλωτές συνήθισαν στις εύκολες και μη χρονοβόρες ηλεκτρονικές αγορές, αφού τις πραγματοποιούν ακόμα και σήμερα που η υγειονομική κρίση και τα περιοριστικά μέτρα έχουν υποχωρήσει. Επομένως, έχει δημιουργηθεί μια κουλτούρα online αγορών, την οποία υιοθετούν ολοένα
και περισσότεροι καταναλωτές.

Το μέλλον είναι εδώ 

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έφερε την επανάσταση στον κλάδο της λιανικής και έχει εξελιχθεί ιδιαίτερα ώστε να ανταποκριθεί στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών και να
κάνει πιο εύκολη και πιο ευχάριστη την αγοραστική εμπειρία.

Από το 2020 και μετά, ο σύγχρονος επαγγελματίας-επιχειρηματίας έχει πλέον στη διάθεσή του καινοτόμες υπηρεσίες και τεχνολογίες σε σχετικά χαμηλό κόστος με άμεσο όφελος.

Στόχος είναι η συνεχής ανάπτυξη της εμπορικής δράσης, μειώνοντας ή κρατώντας σταθερό το κόστος, ενώ ταυτόχρονα
επιδιώκεται η ενίσχυση του εταιρικού brand, ικανοποιώντας τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών.
Για τον λόγο αυτό οι επιχειρηματίες λιανικής σκέφτηκαν μακροπρόθεσμα και δημιούργησαν τα περίφημα marketplaces, τα
οποία διευκολύνουν την πλειονότητα των καταναλωτών στις αγορές τους και αποκτούν σταδιακά όλο και περισσότερους
φανατικούς με το online shopping.

Ένα Marketplace είναι ουσιαστικά ένα e-Shop που φιλοξενεί πολλούς εμπόρους, δηλαδή ένα μεγάλο ηλεκτρονικό κατάστημα που περιέχει προϊόντα από πολλές εταιρείες, οι οποίες τοποθετούν οι ίδιες τα προϊόντα τους. Τις περισσότερες φορές συναντάται με τον όρο Multi-Vendor Marketplace, καθώς αποτελεί ακριβώς αυτό: ένα μέρος από όπου μπορεί κάποιος να αγοράσει προϊόντα από πολλαπλούς προμηθευτές και έτσι το τελικό του καλάθι να αποτελείται από προϊόντα που θα παραλάβει από διαφορετικούς εμπόρους/εταιρείες.

Κατά τη λειτουργία ενός διαδικτυακού καταστήματος υπάρχουν πολλά που πρέπει να σκεφτεί ένας επιχειρηματίας: διαχείριση
αποθεμάτων και ιστότοπου, εξυπηρέτηση πελατών, μάρκετινγκ, πωλήσεις, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περιεχόμενο και πολλά άλλα.

Αντίθετα, σε μια πλατφόρμα Μarketplace ο κύριος στόχος είναι απλώς να προσφέρει την καλύτερη περιήγηση για τους χρήστες, δηλαδή τους προμηθευτές και τους πελάτες στους οποίους πωλούν. Συγκεκριμένα, για επιχειρηματίες οι οποίοι αξιοποιούν μια υπερσύγχρονη λύση SaaS για να φροντίσουν την τεχνολογική πλευρά της πλατφόρμας, υπάρχουν πολύ λιγότερα που πρέπει να φέρουν εις πέρας. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν πραγματικά να επικεντρωθούν στη βελτιστοποίηση της αγοράς και στη μεγιστοποίηση της ευελιξίας των χρηστών, για την καλύτερη κάλυψη των αναγκών τους.

Marketplaces έχουν σίγουρα συναντήσει όλοι οι καταναλωτές και το πιθανότερο είναι να έχουν ήδη πραγματοποιήσει αγορές από ορισμένα από αυτά, καθώς πρόκειται για εταιρείες-κολοσσούς, όπως η Amazon, το Etsy, το Skroutz και το Public. Πλέον, εδώ και αρκετό καιρό, υπάρχει η τεχνολογία αλλά και η εμπειρία για να δημιουργηθούν Marketplaces από επιχειρηματίες που θέλουν να δημιουργήσουν μικρά online Malls, συγκεντρώνοντας μαζί εμπόρους είτε από τον ίδιο κλάδο (π.χ. έπιπλα), είτε από την
ίδια περιοχή, είτε με ευρύτερο κατάλογο χωρίς περιορισμούς.

Χαρακτηριστικά των marketplaces

Πολλές επιχειρήσεις, ένα κατάστημα. Κάπως έτσι θα μπορούσε να περιγράψει κανείς με λίγα λόγια ένα Marketplace, καθώς
στη σελίδα ενός online Marketplace εμφανίζονται προϊόντα από πολλούς ανεξάρτητους εμπόρους και ο τελικός πελάτης μπορεί να προσθέσει στο καλάθι του διαφορετικά είδη από πολλαπλούς εμπόρους και να ολοκληρώσει την αγορά του.

Τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα Marketplace στον επιχειρηματία είναι πάμπολλα, καθώς δίνεται η δυνατότητα
online συγκέντρωσης απεριόριστου αριθμού επιχειρήσεων, κάτι που διευκολύνει ταυτόχρονα και τον πελάτη, ο οποίος,
έχοντας προσθέσει προϊόντα διαφορετικών εμπόρων στην παραγγελία του, ενημερώνεται για τον αριθμό των παραγγε-
λιών που πρόκειται να παραλάβει. Η πλατφόρμα είναι ιδιαίτερα εύχρηστη, καθώς ο κάθε χρήστης ενεργοποιεί το δικό του
διαχειριστικό, στο οποίο μπορεί να προσθέτει διαρκώς προϊόντα στο καλάθι του, να ενημερώνεται για τις προσφορές
σε είδη που τον ενδιαφέρουν και να πραγματοποιεί τις αγορές του όποτε το επιθυμεί, 24/7.

Γιατί, όμως, συμφέρει μια επιχείρηση να ενταχθεί σε ένα Marketplace; Αρχικά τόσο οι επιχειρήσεις λιανικής όσο και χονδρικής
μπορούν να συμμετάσχουν σε ένα Marketplace και να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα που αυτό τους προσφέρει.

Είναι σημαντικό ότι οι ενταγμένες σε ένα Marketplace επιχειρήσεις συνεχίζουν κανονικά τη δραστηριότητά τους, ανεξαρτήτως συνθηκών, με πρόσφατο παράδειγμα τις αλλαγές που έφερε στην αγορά η πανδημία του κορωνοϊού και με δεδομένο ότι οι μεταβολές στην καθημερινότητα των εταιρειών, λόγω COVID-19, προκάλεσαν πτώση πωλήσεων ή και πλήρη παύση λειτουργίας τους για όσες δεν ήταν αρκετά προετοιμασμένες ψηφιακά.
Η παρουσία μιας επιχείρησης σε online Marketplace εξασφαλίζει τη συνέχεια και, ενδεχομένως, την επιβίωσή της.

Όσον αφορά τους καταναλωτές, πολλοί από αυτούς χρησιμοποιούν τα online Marketplaces ως την κύρια πηγή αναζήτησης
προϊόντων που τους ενδιαφέρουν. Συνεπώς, η παρουσία μιας επιχείρησης σε ένα ηλεκτρονικό Marketplace σημαίνει ένα επιπλέον κανάλι πελατών, χωρίς επιπλέον κόστη διαφήμισης. Ακόμη, οι καταναλωτές αισθάνονται μεγαλύτερη ασφάλεια και εμπιστοσύνη όποτε αγοράζουν από online Marketplaces, παρά από μεμονωμένα e-Shops.

Παράλληλα, όσοι μένουν πιστοί σε μια επιχείρηση και ψωνίζουν με μεγάλη συχνότητα από αυτή, τη συστήνουν και σε άλλους καταναλωτές και έτσι τα Marketplaces αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη πελατεία. Υπάρχουν ωστόσο και άλλοι τύποι πελατών με τους οποίους η εταιρεία δεν έχει έρθει σε επαφή, είτε επειδή πρόκειται για καταναλωτές σε άλλη περιοχή είτε λόγω περιορισμένης διαφήμισης. Με τη συμμετοχή σε ένα online Marketplace, μια επιχείρηση προσεγγίζει νέες κατηγορίες καταναλωτών και αποκτά επιπλέον δυνατότητες στον τομέα των πωλήσεων.

Τί είναι το marketplace-multi vendor

Τα online Μarketplaces προσφέρουν στους ιδιοκτήτες τους εκπληκτικά επεκτάσιμα επιχειρηματικά μοντέλα, με μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου να αποτελούν εξαιρετικά παραδείγματα.

Η Uber, για παράδειγμα, δεν έχει ιδιόκτητα αυτοκίνητα, η Airbnb δεν κατέχει τα διαμερίσματά της και η Amazon δεν παράγει τα περισσότερα από τα αγαθά και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Ενώ, λοιπόν, οι Marketplaces πλατφόρμες πρέπει να πουλήσουν σε υψηλότερη τιμή τα αγαθά ή τις υπηρεσίες τους για να έχουν το
μεγαλύτερο δυνατό κέρδος, το γεγονός ότι το Μarketplace αποτελεί μια στοχευμένη πλατφόρμα που προσεγγίζει τους καταναλωτές, σημαίνει ότι είναι πιο εύκολο να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας.

Αυτό σηματοδοτεί, σε αντίθεση με άλλες ψηφιακές επιχειρήσεις, ότι οι νέοι ιδιοκτήτες ενός Marketplace ενδέχεται να εκπλαγούν από το τι μπορούν να επιτύχουν με μια σχετικά μικρή ομάδα. Με την άνοδο
των τεχνολογιών SaaS που βοηθούν να ξεκινήσει μια Marketplace πλατφόρμα με το πιο πρόσφατο προϊόν εκτός καταστημάτων, η συντήρηση της υποδομής είναι σχετικά χαμηλή, καθώς τη διαχειρίζεται ο πάροχος όπως και τις ενημερώσεις. Λύσεις όπως αυτές σημαίνουν ότι οι αγορές μπορούν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά με μια
πολύ μικρή ομάδα χρηστών. Αυτό επιτρέπει στις Marketplaces πλατφόρμες να είναι διαρκώς προετοιμασμένες για όλες τις προκλήσεις που δημιουργεί σήμερα το τόσο ανταγωνιστικό και μεταβαλλόμενο
περιβάλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το marketplace στην Ελλάδα 

Στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται εκατοντάδες χιλιάδες πολύ μικρές εμπορικές επιχειρήσεις, η μόνη διέξοδος των οποίων είναι ουσιαστικά η συνεργασία με τα Marketplaces, κάτι που κάνουν ήδη συνεργαζόμενες κυρίως με το Skroutz και εδώ και μερικούς μήνες με το Shopflix, το οποίο χαρακτηρίζεται πλέον το Marketplace όλης της Ελλάδας. Εν ολίγοις, υπάρχει ικανή μάζα συνεργαζόμενων επιχειρήσεων με τα
δύο μεγαλύτερα Marketplaces στην Ελλάδα.

Ωστόσο, στη χώρα μας η κατάσταση είναι κάπως διαφορετική καθώς η πλειονότητα των καταναλωτών, λόγω της δεκαετούς οικονομικής κρίσης που περιόρισε σημαντικά το διαθέσιμο εισόδημα, απέκτησε μία από τις πιο ισχυρές κουλτούρες αναζήτησης και σύγκρισης τιμών, δυνατότητα που προσφέρει το Marketplace και γενικότερα το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Επιπλέον, τα δύο χρόνια της πανδημίας κατέστησαν τις αγορές μέσω Διαδικτύου τη μοναδική επιλογή αγορών στη διάρκεια των αυστηρών lockdowns, ενώ και η τρέχουσα πληθωριστική κρίση που «ροκανίζει» το διαθέσιμο προς κατανάλωση εισόδημα όχι μόνο συντηρεί την κουλτούρα σύγκρισης τιμών, αλλά μάλλον την αναπτύσσει περαιτέρω.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα Μarketplace στην Ελλάδα είναι το shopflix.gr. Ξεκίνησε να αναπτύσσεται μέσα στο 2021, με σκοπό να δώσει λύσεις στους Έλληνες καταναλωτές και συνεργάτες ακόμα
και στο πιο απομακρυσμένο σημείο της χώρας. Αυτή η δυναμικά εξελισσόμενη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών διαθέτει τεράστια ποικιλία επιλογών, που στόχο έχει να προσφέρει μια εξαιρετικά απλή και άμεση αγοραστική εμπειρία. Με μια περιήγηση στις σελίδες του shopflix.gr ο επισκέπτης μπορεί να βρει ό,τι προϊόν αναζητεί με λίγα μόνο «κλικ»: από smartphone, laptop, κονσόλες και αξεσουάρ, μέχρι χιλιάδες βιβλία, παιχνίδια, είδη προσωπικής φροντίδας, υγείας και ομορφιάς, βρεφικά προϊόντα, είδη για το σπίτι ακόμα και για κατοικίδια. Και η λίστα δεν τελειώνει εδώ: προϊόντα για hobbies
όλων των ειδών, κάβα και είδη καπνιστού καθώς και επαγγελματικός εξοπλισμός συναποτελούν τις προϊοντικές κατηγορίες του.

Ένα επίσης χαρακτηριστικό παράδειγμα Μarketplace στην Ελλάδα, το οποίο τα τελευταία χρόνια εξυπηρετεί ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό καταναλωτών, είναι το Skroutz, από όπου όλοι μπορούν να αγοράσουν εύκολα και γρήγορα προϊόντα τεχνολογίας, είδη σπιτιού, παιδικά και βρεφικά είδη, είδη ανδρικής και
γυναικείας μόδας, όλα σε μία πληθώρα από μεγάλα brands σε συμφέρουσες τιμές. Το Skroutz, το οποίο περιλαμβάνει πάνω
από 12.000 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, ξεκίνησε ως μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης τιμών.

Αν και το 2019 ορίζει επισήμως η Skroutz τη χρονιά που δημιούργησε το Skroutz Marketplace, το καίριο βήμα για τη μετεξέλιξή της σε ψηφιακή πλατφόρμα αγορών έγινε στην πραγματικότητα το
2016, όταν ξεκίνησε να παρέχει την υπηρεσία του ενιαίου καλαθιού αγορών. Το 2020, με την εκδήλωση της πανδημίας και έχοντας πλέον σημαντική κεφαλαιακή ενίσχυση από την είσοδο του fund CVC στο μετοχικό της κεφάλαιο, πρόσθεσε μεγάλο αριθμό συνεργαζόμενων επιχειρήσεων που δεν διέθεταν δικό τους ηλεκτρονικό
κατάστημα, συνολικά 2.500 επιχειρήσεις μέχρι τον Νοέμβριο του 2020. Το 2021 ο παραγόμενος τζίρος για τα συνεργαζόμενα με τη Skroutz καταστήματα υπολογίζεται ότι ξεπέρασε το 1 δισ. ευρώ, από 940 εκατ. ευρώ το 2020.

Τη στρατηγική του ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών έχει αποφασίσει να ακολουθήσει η διοίκηση του ομίλου Public, τόσο για το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα όσο και για το Μarketplace.

Το τελευταίο ξεκίνησε το 2018 με 47 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, οι οποίες αυξήθηκαν γεωμετρικά τον καιρό της πανδημίας, ενώ τώρα είναι περίπου 1.000. Το ότι ο όμιλος Olympia κατέχει πλέον το 98% της Public-Media Markt, η απόφαση για επένδυση 50 εκατ. ευρώ καθώς και η δημιουργία ενός νέου εταιρικού σχήματος, του ομίλου Public, κάτω από το οποίο θα δημιουργηθεί ένα οικοσύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, προϊδεάζουν για ανάπτυξη και του Μarketplace.

Ένα εξίσου σημαντικό Μarketplace, το οποίο επιλέγουν καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές τόσο γυναίκες όσο και άνδρες, είναι το epapoutsia.gr, στο οποίο μπορεί κανείς να βρει μια τεράστια ποικιλία από επώνυμα παπούτσια, τσάντες και αξεσουάρ, με έκπτωση έως και 60%.

Μερικά επίσης κορυφαία ελληνικά παραδείγματα Μarketplace είναι η Vendora, το vrisko.gr, o spitogatos.gr, το e-food.gr, ο
kotsovolos.gr, το plaisio.gr και πολλά άλλα.

Οι Μarketplaces πλατφόρμες θα κυριαρχήσουν με γοργό ρυθμό στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πράγματι, τα έσοδά τους έχουν διπλασιαστεί εν έτει 2022 και αποτελούν ήδη μια ελκυστική επιλογή για όσους θέλουν να μεταβούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο και με λύσεις Saas όπως το Shopery, που βοηθούν τις επιχειρήσεις και τα brands να επισπεύσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.

BLACK FRIDAY, η ιδανική στιγμή για online shopping

Όταν η μεγάλη μέρα για τους λάτρεις του shopping πλησιάζει, πολλά καταστήματα, όπως το Public, έχουν ξεκινήσει σχεδόν έναν μήνα πριν την αντίστροφη μέτρηση. Ωστόσο, η απορία παραμένει: την ημέρα αυτή του χρόνου, που σχηματίζονται ουρές έξω από τα καταστήματα, να ψωνίσει κανείς ηλεκτρονικά ή να απολαύσει μια βόλτα στα μαγαζιά;

Στο σημείο αυτό διαδραματίζει σημαντικό ρόλο το Μarketplace, καθώς πολλά καταστήματα διαθέτουν προϊόντα σε προσφορά, τα οποία ο αγοραστής μπορεί να τα προμηθευτεί έως και μία εβδομάδα πριν την Black Friday, κερδίζοντας έτσι χρόνο και αποφεύγοντας τον συνωστισμό στα καταστήματα.

Επιπλέον, τα e-shops, τα online stores και οι πλατφόρμες αγορών έχουν πλέον πολύ πιο ανταγωνιστικές τιμές από τα φυσικά κατα-
στήματα, όπως επίσης και μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων. Ειδικά σε προωθητικές ενέργειες όπως είναι η Black Friday, οι εκπτώσεις φτάνουν και το 80%, ποσοστό που είναι δύσκολο να βρει κανείς σε φυσικό κατάστημα, ενώ αν το πετύχει, δεν θα υπάρχει σε απόθεμα.

Το κυριότερο, φυσικά, πλεονέκτημα της απόκτησης ενός προϊόντος online είναι η γρήγορη έρευνα αγοράς και η σύγκριση τιμών. Το 82% των Ελλήνων πραγματοποιεί έρευνα αγοράς πριν αγοράσει κάποιο προϊόν. Ο χρόνος που ξοδεύει ανά κατάστημα είναι περίπου μισή ώρα και διαμορφώνεται ανάλογα με τον χρόνο μετακίνησης, ενώ η έρευνα αγοράς online κυμαίνεται στα τριάντα λεπτά συνολικά για όλες τις πιθανές επιλογές. Καθίσταται, λοιπόν, σαφές πόσο
χρόνο θα γλιτώσει κάποιος χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο.

Αν προτιμήσει, επομένως, κανείς να κάνει τις αγορές του online το μόνο σίγουρο είναι ότι θα δράσει πιο γρήγορα από όλους τους άλλους. Αυτό θα συμβεί γιατί θα αρχίσει από νωρίς την αναζήτηση προϊόντων. Οι περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις θα είναι online από την Πέμπτη, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις που θα τις βρει και από την Τετάρτη.

Έτσι, θα καταφέρει να ολοκληρώσει τις βασικές αγορές της λίστας του από νωρίς και θα περιμένει κάποια μεγάλη ευκαιρία τις υπόλοιπες μέρες.Συνεπώς, μια online αγορά γλιτώνει τον καταναλωτή από κόπο,
χρόνο και χρήμα!

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις