Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Προς τα που πάει η ψηφιακή διαφήμιση;

Η ψηφιακή διαφήμιση το 2017 αναμένεται να ξεπεράσει την τηλεοπτική σε παγκόσμιο επίπεδο δείχνοντας το δρόμο των υπευθύνων marketing σε μικρές και μεγάλες εταιρείες.

Σύμφωνα με το Digital Marketing Outlook της Statista η παγκόσμια ψηφιακή διαφημιστική δαπάνη για το 2017 θα ξεπεράσει τα 227 δισ. δολ. ενώ προβλέπεται να αυξηθεί 46% μέχρι το 2021 φτάνοντας τα 332 δισ. δολ. 

chartoftheday_9043_digital_advertising_revenue_worldwide_n

Το μεγαλύτερο μέρος θα πάει στην Google και τις άλλες μηχανές αναζήτησης μια και η διαφήμιση εκεί έχει και θα έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ψηφιακής διαφήμισης με αυξητικές τάσεις. Μεγάλη αύξηση θα παρουσιάσει και η διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα αν και η συγκεκριμένη πρόβλεψη είναι μάλλον συντηρητική μια και πολλοί είναι αυτοί που προβλέπουν μεγαλύτερο μερίδιο στους τζίρους.

Τα banner προβλέπεται ότι θα υποχωρήσουν σε ποσοστό τα επόμενα χρόνια ενώ τα απόλυτα νούμερα τζίρου θα παρουσιάσουν μικρή αύξηση μια και υπάρχουν πολλά ζητήματα με τους Ad blockers.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της Econsultancy και της Adobe στην οποία πήραν μέρος 3.500 στελέχη marketing σε όλο τον κόσμο σχετικά με τα χρήματα που θα ξοδέψουν σε όλα τα κανάλια ψηφιακής διαφήμισης το 2017, το 56% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να αυξήσουν τα χρήματα στα κοινωνικά δίκτυα, το marketing περιεχομένου επίσης θα αυξηθεί σημαντικά όπως και οι προσωποποιημένες καμπάνιες και η διαφήμιση video. H διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης και τα banner είναι χαμηλά στις προτεραιότητες.

chartoftheday_8216_digital_marketing_spending_plans_n

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις