Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Marketing Next της Google παρουσιάστηκε η beta έκδοση του βελτιωμένου εργαλείου Google Attribution, το οποίο εξετάζει και αναλύει τις καμπάνιες marketing της εταιρείας και πως αυτές οδήγησαν σε μετατροπές σε αγορές.
Μέχρι σήμερα το τελευταίο κλικ πριν την πώληση παίρνει «όλη τη δόξα» με την όλη διαδικασία να κρύβει, τις περισσότερες φορές, και άλλες συνέργειες μεταξύ των διαφόρων διαφημιστικών καναλιών που έχουν χρησιμοποιηθεί: banner, Email, περιεχόμενο, κοινωνικά δίκτυα κλπ.
Το Google Attribution πραγματοποιεί βαθιά ανάλυση μέσω υπολογιστικής μάθησης όλων των σχετικών δεδομένων που προηγήθηκαν του κλικ της πώλησης και παρουσιάζει τα δεδομένα με απλό τρόπο.
Μέχρι σήμερα το Google Attribution είναι μέρος της σουίτας Google Analytics 360.