Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η ηλεκτρονική έκδοση εισιτηρίων μέσω Smartphones και QR Codes θα εκτοξευτεί το 2018

Σύμφωνα με έρευνα της Juniper Research στα 14 δισ. θα φτάσει η αγορά έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων μέσω Smartphones και φορετών συσκευών το 2018 τα οποία αντιστοιχούν στο 54% της αγοράς που αφορά τις συγκοινωνίες και τις εκδηλώσεις και θεάματα, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Μέχρι πρότινος τα ηλεκτρονικά εισιτήρια έβγαιναν κυρίως μέσω υπολογιστή αλλά η “καταιγίδα των Smartphones” φαίνεται να συμπαρασύρει και αυτόν τον τομέα.
Τα ηλεκτρονικά εισιτήρια για μετρό, λεωφορεία και αεροπορικά ταξίδια είναι στις πρώτες θέσεις της υιοθέτησης από το κοινό και ακολουθούν τα εισιτήρια για εκδηλώσεις και θεάματα.

Μέχρι το 2020 πάνω από 1,8 δισεκατομμύρια άτομα θα χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά εισιτήρια με περίπου 215 εκατ. να εμπιστεύονται να το κάνουν με ανέπαφες συναλλαγές μέσω NFC.

H έρευνα έδειξε επίσης ότι σε περιοχές όπως η Β. Αμερική και η Ασία τα ηλεκτρονικά εισιτήρια στα Smartphones βγαίνουν μέσω ειδικών εφαρμογών και πιστοποίησης μέσω οπτικής αναγνώρισης και QR Codes ενώ στην Ευρώπη υπάρχει η τάση για ανέπαφες συναλλαγές μέσω Smartphones ή φορετές κάρτες όπως το Payband της Εθνικής Τράπεζας.

Τέλος, η ίδια έρευνα έδειξε ότι αν και τα chatbots μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στα ηλεκτρονικά εισιτήρια και να εμπλουτίσουν την εμπειρία των πελατών ωστόσο φαίνεται ότι το κοινό δεν τα εμπιστεύεται για να διαχειριστούν οικονομικά στοιχεία, περιορίζοντάς τα σε πληροφοριακό ρόλο σχεδόν αποκλειστικά.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις