Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

ThinQ: η νέα σειρά συσκευών “Τεχνητής Νοημοσύνης” της LG Electronics

Η LG Electronics Hellas ανακοινώνει τη δημιουργία του brand ThinQ που θα περιλαμβάνει όλες οι οικιακές συσκευές του 2018, τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ).

Τα LG ThinQ προϊόντα και υπηρεσίες θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση του Deep Learning και να επικοινωνούν μεταξύ τους, χρησιμοποιώντας διαφορετικές πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης άλλων συνεργατών, όπως για παράδειγμα αυτές της Amazon και της Google, καθώς επίσης και την πλατφόρμα DeepThinQ, που έχει αναπτυχθεί με την τεχνολογία ΑΙ της LG.

Η LG έθεσε τα πρώτα θεμέλια για την δική της τεχνολογία AI κατά τη διάρκεια της έκθεσης CES 2017, όταν ανακοίνωσε το DeepThinQ, και στη συνέχεια όταν ενσωμάτωσε την λειτουργία Wi-Fi σε όλες τις premium συσκευές της.

Τον Ιούνιο, η LG ξεκίνησε την λειτουργία του Εργαστηρίου Τεχνητής Νοημοσύνης στη Σεούλ, μια πρωτοβουλία του CTO της εταιρείας να συγκεντρώσει σε ένα μέρος όλο το ευρύ ερευνητικό έργο σε τεχνολογίες που χρησιμοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη και αναγνωρίζουν, συμπεραίνουν και μαθαίνουν από την φωνή, το βίντεο και τους αισθητήρες. Το Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης έχει συμβάλει στην ανάπτυξη του πρώτου παγκοσμίως κλιματιστικού με αντίληψη του χώρου καθώς και σε έξυπνα ψυγεία, πλυντήρια ρούχων και ηλεκτρικές σκούπες ρομπότ.

To κλιματιστικό της σειράς Whisen διαθέτει φωτογραφική μηχανή που μπορεί να ανιχνεύσει τα άτομα στον χώρο, επιτρέποντας στο μηχάνημα να διακρίνει ένα κενό δωμάτιο.
Το κλιματιστικό έχει πρόσβαση σε με μια βάση δεδομένων με 500.000 φωτογραφίες οι οποίες περιέχουν διαφορετικούς τύπους εσωτερικών χώρων. Το μηχάνημα παίρνει μια φωτογραφία του νέου περιβάλλοντος για τις πρώτες δύο εβδομάδες για να συγκρίνει με τα υπάρχοντα δεδομένα προκειμένου να καταλάβει τις συνθήκες που βρίσκονται οι χρήστες του και αποφασίζει μόνο του για το διάστημα που θα δροσίσει τον χώρο, αν πρέπει να χρησιμοποιήσει κλιματισμό ή εξαερισμό ή να ενεργοποιήσει τις λειτουργίες καθαρισμού αέρα.

«Ο στόχος του νέου brand ThinQ είναι να υπογραμμίσει πως τα έξυπνα προϊόντα της LG σκέφτονται πάντα τον άνθρωπο και έχουν ως στόχο να κάνουν τη ζωή του καλύτερη» δήλωσε ο Hang Chang-hee, Επικεφαλής του Global Marketing Center της LG. «Η τεχνητή νοημοσύνη είναι το επόμενο τεχνολογικό σύνορο και ως ηγέτης στις οικιακές συσκευές και στις ηλεκτρονικές συσκευές ευρείας κατανάλωσης έχουμε την ευθύνη να κάνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη πιο προσιτή και κατανοητή».

Οι επισκέπτες της μεγάλης έκθεσης CES στο Λας Βέγκας των Η.Π.Α., το διάστημα 9 – 12 Ιανουαρίου, θα μπορούν να επισκεφτούν την ThinQ Zone στο περίπτερο της LG όπου θα υπάρχουν διαθέσιμα τα έξυπνα προϊόντα της LG για το 2018.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις