Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

WIND: Τριετία ισχυρών επιδόσεων και μεγάλων επενδύσεων

Τριετία ισχυρών επιδόσεων καταγράφει η WIND, καθώς και το 2018 σημείωσε αύξηση σε τζίρο και λειτουργική κερδοφορία, ενώ συνέχισε τις επενδύσεις της, ενίσχυσε περαιτέρω την παρουσία της στην κινητή και αύξησε το μερίδιό της στη σταθερή τηλεφωνία και στις συνδυαστικές υπηρεσίες.

Ειδικότερα, η WIND ολοκλήρωσε το προηγούμενο οικονομικό έτος με συνολικά έσοδα 509,4 εκατ. ευρώ και EBITDA ύψους 119,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα σε ετήσια βάση κατά 3,1% και κατά 15,7% αντίστοιχα.

Στη διάρκεια του έτους η εταιρεία προχώρησε, επίσης, σε επενδύσεις ύψους 98 εκατ. ευρώ, διαθέτοντας τα κεφάλαια κυρίως για την περαιτέρω ανάπτυξη των δικτύων νέας γενιάς στην κινητή (4G+) και τη σταθερή (FTTx).

Print
Επιταχυνόμενη ανάπτυξη την τριετία 2016 – 2018

Η πορεία της WIND το 2018 χαρακτηρίστηκε από άνοδο σε όλους τους δείκτες. Αναλυτικότερα, στην Κινητή Τηλεφωνία, επετεύχθη αύξηση εσόδων κατά 2,8%, ενώ η κάλυψη 4G στο τέλος του 2018 άγγιξε το 95%, καθιστώντας απολύτως εφικτό τον στόχο να αυξηθεί έως 99% μέχρι το τέλος του 2019.

Κατά τη διάρκεια του 2018, η μέση μηνιαία χρήση της κίνησης δεδομένων αυξήθηκε κατά 40%, ενώ σε ετήσια βάση η κίνηση ενισχύθηκε κατά 56%, φτάνοντας τα 28 εκατ. GB, με το 70% της κίνησης δεδομένων κατά το προηγούμενο έτους να πραγματοποιείται μέσω του δικτύου 4G.

Σε ό,τι αφορά τη Σταθερή τηλεφωνία, στη διάρκεια του 2018 η WIND συνέχισε να αυξάνει το μερίδιο της στην αγορά σταθερής τηλεφωνίας, καθώς πρόσθεσε 22.000 νέους πελάτες LLU και NGA. Η συνολική βάση συνδρομητών LLU και NGA αυξήθηκε κατά 3,6% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σε 614.000. Αντίστοιχα ο αριθμός των νοικοκυριών που απολαμβάνουν υπηρεσίες σύγκλισης από τη WIND (κινητή, σταθερή & Internet) ανήλθε σε 201.000 στο τέλος του 2018, σημειώνοντας αύξηση 9%.

Οι συνδρομητές NGA ήταν 76.000 στο τέλος του έτους, σημειώνοντας 82,9% αύξηση. Συνολικά κατασκευάστηκαν 273.000 γραμμές NGA πανελλαδικά και, καθώς συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς η ανάπτυξη του δικτύου οπτικών ινών, στόχος για το τέλος του 2019 είναι οι κατασκευασμένες γραμμές να αριθμούν 381.000.

Δυναμική ήταν, επίσης, η είσοδος της WIND VISION στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς η πρωτοποριακή πλατφόρμα μέσα σε μόλις οκτώ μήνες κατέγραψε 32.600 συνδρομητές, που αντιστοιχούν σε διείσδυση 5,3% στη βάση σταθερής τηλεφωνίας της WIND. Ένας στους 4 πελάτες WIND VISION διαθέτει σύνδεση NGA, ενώ οι μισοί συνδρομητές της πλατφόρμας είναι νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης.

“Το 2018 ήταν το τρίτο διαδοχικό έτος αύξησης εσόδων και EBITDA για την WIND. Βελτιώσαμε τις επιχειρησιακές μας επιδόσεις, πετύχαμε τους στρατηγικούς μας στόχους και καταγράψαμε για μια ακόμη χρονιά ανάπτυξη”, δήλωσε σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα έτους ο Νάσος Ζαρκαλής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς.

“Παράλληλα, το 2018 ήταν ένα θεμελιώδες έτος στη μετατροπή του επιχειρηματικού μας μοντέλου ώστε να εκμεταλλευτούμε πλήρως την ψηφιοποίηση και τη σύγκλιση. Κοιτάζοντας μπροστά, είμαστε βέβαιοι ότι είμαστε στην καλύτερη δυνατή θέση για να προχωρήσουμε περαιτέρω στη στρατηγική μας και να ενισχύσουμε τη θέση μας στην αγορά. Οι προσπάθειες μας τώρα εστιάζονται στην ενίσχυση της εμπειρίας του πελάτη μας, σε όλα τα σημεία επαφής και αναμένουμε ότι το 2019 θα αποτελέσει ένα ακόμη έτος ανάπτυξης για τη WIND”, πρόσθεσε ο Ν. Ζαρκαλής.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις