Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

AR Beauty Try-On: Εικονικές δοκιμές καλλυντικών “ετοιμάζει” το YouTube

Τα makeup tutorials και τα reviews προϊόντων ομορφιάς είναι από τα πιο δημοφιλή είδη περιεχομένου στο YouTube. Τώρα, η πλατφόρμα, σε μια προσπάθεια να «αναβαθμίσει» την εμπειρία των χρηστών προσθέτει ένα νέο εργαλείο επαυξημένης προσωπικότητας το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να δοκιμάσουν εικονικά προϊόντα ομορφιάς.

Το εργαλείο, το οποίο ονομάζεται AR Beauty Try-On και θα είναι διαθέσιμο στο app του YouTube, είναι σχεδιασμένο για να χρησιμοποιείται σε διαιρεμένη οθόνη, καθώς οι χρήστες παρακολουθούν το εκάστοτε βίντεο μακιγιάζ. Στο πάνω μέρος της οθόνης θα παίζει το βίντεο και στο κάτω μέρος θα γίνεται προβολή της selfie κάμερας του χρήστη. Έτσι, ο θεατής θα έχει πρόσβαση σε μια ποικιλία καλλυντικών, κραγιόν για παράδειγμα, και θα μπορεί να τα δοκιμάζει στο πρόσωπό του καθώς παρακολουθεί το βίντεο.

Το νέο χαρακτηριστικό είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο ανάπτυξης και προσφέρεται στους δημιουργούς του Youtube μέσω του προγράμματος FameBit της Google. Το YouTube αναφέρει ότι έχει ήδη δοκιμάσει το AR Beauty Try-On σε αρκετές εταιρείες καλλυντικών και διαπίστωσε ότι το 30% των θεατών επέλεξαν να ενεργοποιήσουν το εργαλείο. Μπορεί το ποσοστό να μην αγγίζει την πλειοψηφία, όμως όσοι το δοκίμασαν φαίνεται ότι «έμειναν» αρκετά, με τους περισσότερους να σπαταλούν πάνω από 80 δευτερόλεπτα στο να δοκιμάσουν εικονικά προϊόντα.

Η MAC Cosmetics είναι η πρώτη εταιρεία που θα λανσάρει καμπάνια για το AR Beauty Try-On, ενώ θα έχει τη δυνατότητα να δει σε πραγματικό χρόνο τα αποτελέσματα της δραστηριότητας των χρηστών.

Η Google δεν είναι η πρώτη που προσφέρει μια τέτοια υπηρεσία. Πέρα από τα φίλτρα μακιγιάζ σε διάφορες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχουν αρκετά apps που προσφέρουν μια παρόμοια εμπειρία με τo AR Beauty Try-On του YouTube, συμπεριλαμβανομένου του YouCam Makeup, του Visual Artist της Sephora, του GLAMLab της Ulta και άλλων. Η L’Oréal όπως και το Beauty Studio των Target προσφέρουν επίσης τέτοιου είδους δοκιμές online.

Η διαφορά αυτών με το AR Try-On, είναι ότι το τελευταίο είναι περισσότερο μια διαφημιστική καμπάνια και όχι ένα διασκεδαστικό προϊόν ή ένα εργαλείο ηλεκτρονικού εμπορίου.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις