Ultimate magazine theme for WordPress.

Huawei και Tencent στη “μάχη” των εταιρικών πελατών με νέα προϊόντα

Δύο από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εταιρείες της Κίνας παρουσίασαν την προηγούμενη εβδομάδα νέα προϊόντα σχεδιασμένα ειδικά για επαγγελματική/εταιρική χρήση. Ο λόγος για τις Tencent και Huawei, οι οποίες παραδοσιακά επικεντρώνονταν στον καταναλωτή όμως τώρα φαίνεται να μάχονται για περισσότερους εταιρικούς πελάτες.

Η Tencent – η εταιρεία πίσω από πολλά video games και την εφαρμογή WeChat – και η Huawei είναι μεταξύ των κινεζικών εταιρειών υψηλής τεχνολογίας που σχημάτισαν μια συμμαχία για την επιτάχυνση των πρωτοβουλιών που σχετίζονται με το βιομηχανικό διαδίκτυο νωρίτερα αυτό το έτος. Έχοντας βασιστεί μέχρι τώρα στην έκρηξη των smartphones, που ήταν αν μη τι άλλο το φαινόμενο της δεκαετίας, οι δύο εταιρείες τώρα αναζητούν ένα νέο είδος ανάπτυξης, και αυτό θα είναι απ’ ότι φαίνεται B2B μορφής.  

Σε αυτό το πλαίσιο, η Tencent Holdings λάνσαρε μια υπηρεσία τηλεδιάσκεψης, με την ονομασία Tencent Meeting, την Τετάρτη, ενώ μία μέρα μετά η Huawei “άνοιξε” την μέχρι τότε εσωτερικής χρήσης πλατφόρμα της, WeLink, σε εταιρικούς και κυβερνητικούς πελάτες.

Tencent Meeting

Η νέα υπηρεσία της Tencent είναι μέρος του WeChat Enterprise, ενός “παρακλαδιού” του WeChat το οποίο σχεδιάστηκε για εταιρική επικοινωνία και παρουσιάστηκε το 2016, στην πρώτη προσπάθεια της εταιρείας να προσελκύσει τη συγκεκριμένη αγορά. Παρουσιάζοντας το Tencent Meeting σε συνάντηση της εταιρείας, ο Wu Zurong, αντιπρόεδρος της Tencent Cloud, δήλωσε ότι η εταιρεία θα εστιάσει στο να “συνδέσει ανθρώπους, αίθουσες συνεδριάσεων και εταιρείες” μέσω υπηρεσιών.

Το Tencent Meeting περιλαμβάνει φίλτρα με τα οποία οι χρήστες μπορούν να βελτιώσουν την εμφάνισή τους ή να θολώσουν το background σε ένα live video. Μέσω της υπηρεσίας, μεμονωμένοι χρήστες μπορούν να καλούν έως και 25 συμμετέχοντες κάθε φορά για 45 λεπτά, ενώ οι επιχειρήσεις μπορούν να έχουν συναντήσεις με περισσότερα από 300 άτομα.

WeLink

Από την άλλη, η αντίστοιχη πλατφόρμα της Huawei, WeLink, συγκρίνεται με τη διάσημη εφαρμογή εταιρικής επικοινωνίας Slack. Η υπηρεσία ξεκίνησε αρχικά το 2017 ως μια ενιαία πλατφόρμα επικοινωνίας για τους υπαλλήλους και τους συνεργάτες της – οι δυνατότητες της περιλαμβάνουν λειτουργίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων, συναντήσεων και ημερολογίου.

Σύμφωνα με τη Huawei, η WeLink έχει ήδη 195.000 χρήστες παγκοσμίως και έχει βελτιώσει την συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων της Huawei παγκοσμίως κατά 30%. Βέβαια, πρέπει να σημειωθεί η Huawei “άργησε” αρκετά να κάνει την είσοδό της στη συγκεκριμένη αγορά, η οποία στην Κίνα έχει ήδη μεγάλο ανταγωνισμό.

Μεγάλη αγορά – Μεγάλος ανταγωνισμός

Εκτός από το WeChat Enterprise που αναφέραμε, στην Κίνα “τρέχει” το DingTalk της Alibaba ενώ νωρίτερα φέτος και η Bytedance λάνσαρε μια αντίστοιχη πλατφόρμα, με το όνομα Lark. Παρ’ όλ’ αυτά, φαίνεται πως υπάρχει ακόμη χώρος ανάπτυξης – άλλωστε η βιομηχανία εταιρικού λογισμικού στην Κίνα αναπτύσσεται ταχύτατα: η αξία της αυξήθηκα κατά 47,9% (YoY) και έφτασε τα 3,5 δις. δολάρια το 2018 ενώ αναμένεται να φτάσει τα 9,4 δισ. δολάρια μέχρι το 2021, σύμφωνα με σχετική έρευνα του iResearch.

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.