Ultimate magazine theme for WordPress.

Frontify: Νέα χρηματοδότηση 22 εκατ. δολαρίων για την ελβετική startup

Χρηματοδότηση ύψους 22,3 εκατ. δολαρίων εξασφάλισε η ελβετική startup, Frontify, η οποία παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες Digital Brand Management (DBM) σε εταιρείες σε όλο τον κόσμο.

Το πελατολόγιο της περιέχει πάνω από 2.500 εταιρείες, ανάμεσά τους τεχνολογικοί κολοσσοί όπως το Facebook και πολυεθνικοί όμιλοι, όπως οι Vodafone, Lufthansa, Allianz, Dyson, Centrica, κ.α.

Τον νέο γύρο χρηματοδότησης της Frontify διοργάνωσε η EQT Ventures ενώ συμμετείχαν γνωστά επενδυτικά σχήματα όπως οι Blossom Capital, Datartis Ventures, Tenderloin Ventures καθώς και γνωστοί επενδυτές από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ.

Συνολικά τα τελευταία 7 χρόνια η ελβετική startup έχει αντλήσει επενδυτικά κεφάλαια 30,6 εκατ. ευρώ ενώ τον Οκτώβριο του 2018 είχε ολοκληρωθεί με επιτυχία ο πρώτος γύρος χρηματοδότησης, από τον οποίο συγκέντρωσε κεφάλαια 8,3 εκατομμυρίων ευρώ για την ανάπτυξη της SaaS (B2B) πλατφόρμας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, την πλατφόρμα της Frontify χρησιμοποιεί ήδη το 10% του προσωπικού της Lufthansa, που απασχολεί παγκοσμίως 120.000 υπαλλήλους, προκειμένου να υπάρχει μια ενοποιημένη, κοινή, εταιρική ταυτότητα σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται.

Μάλιστα, την Frontify επέλεξε και ο τουριστικός οργανισμός της Καντονιού του Τιτσίνο της Ελβετίας, ώστε όλα τα ηλεκτρονικά στοιχεία (βίντεο, εικόνες, λογότυπα και διαφημίσεις) να ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία και να μεγιστοποιηθεί το τελικό αποτέλεσμα της καμπάνιας προώθησης του τουρισμού στην περιοχή.

Η Frontify θεωρείται μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα brand management, που υποστηρίζει μέσω της κεντρικής διαχείρισης του ψηφιακού περιεχομένου μιας εταιρείας, την διατήρηση μιας ενιαίας εταιρικής επικοινωνιακής στρατηγικής, ανεξαρτήτως μεγέθους της επιχείρησης.

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.