Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Kaizen Gaming: Το μέλλον του gamification στο online betting!

Από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη, με 700 προσλήψεις στην πανδημία, «πρωταθλήτρια» στον... στίβο της τεχνολογίας

Η Kaizen Gaming πρόκειται για μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες GameTech στην Ευρώπη. Η Kaizen δίνει έμφαση στην τεχνολογία και τον άνθρωπο, στοχεύοντας στη διαρκή βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών της. Στόχος είναι η καλύτερη εμπειρία ψυχαγωγίας των χρηστών. Δραστηριοποιείται σε 8 χώρες. Στην Ελλάδα και την Κύπρο με το brand Stoiximan. Του οποίου, το 85%, πλέον, ανήκει στην ΟΠΑΠ ΑΕ.

Την Τετάρτη 25/5 η Stoiximan και η ΣΕΓΑΣ πραγματοποίησαν ένα event για την παρουσίαση της διετούς επιτυχίας της υπηρεσίας online betting. Στην παρουσίαση παρευρέθηκαν, μεταξύ άλλων, η χρυσή Ολυμπιονίκης στο άλμα επί κοντώ Κατερίνα Στεφανίδη, ο προπονητής Γιώργος Πομάσκι, ο (αθλητής του) χρυσός Ολυμπιονίκης στο μήκος Μίλτος Τεντόγλου, ο Chief Marketing Officer της Kaizen Gaming Πάνος Κωνσταντόπουλος, η Head of Corporate Communications της εταιρίας Βένια Ζαφόλια, η γενική διευθύντρια της AIA Relate Νάνση Σουρμπάτη. Οι παρευρισκόμενοι μας έδωσαν μία γεύση του… μυστικού που οδήγησε την Kaizen Gaming στην επιτυχία.

Σε Γερμανία, Ρουμανία, Πορτογαλία, Βραζιλία, Βουλγαρία και Χιλή με το διεθνές brand, Betano.

«Είναι αγορές όπου τόσο το αθλητικό-πολιτικό αποτύπωμα όσο και το κοινωνικό είναι πάρα πολύ έντονο. Και αυτό φυσικά αντικατοπτρίζεται στη θέση μας στο market share. Ο αθλητισμός είναι στο dna μας. Στην Ελλάδα είμαστε market leader και προσθέτουμε συνεχώς αγορές» ανέφερε ο Πάνος Κωνσταντόπουλος. «Επενδύουμε στους ανθρώπους και στην τεχνολογία» πρόσθεσε, με αποτέλεσμα «πρόσφατα να βραβευθούμε τόσο για το ποδοσφαιρικό μας προϊόν, όσο και για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Για εμάς η εξυπηρέτηση των μελών μας και των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται είναι το πιο σημαντικό πράγμα».

Ο Αντιπρόεδρος της Stoiximan ανέφερε πως η εταιρία «έχει γραφεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λισαβώνα, Βουκουρέστι» και επισήμανε ότι «κινούμαστε αναπτυξιακά». Απέφυγε, πάντως, ν’ αποκαλύψει μέρος των πλάνων. Αρκούμενος να πει ότι «για την επόμενη τριετία σχεδιάζουμε να επεκτεινόμαστε σε 2-3 αγορές κάθε χρόνο». Οι οποίες, «θα είναι και εντός και εκτός Ευρώπης».

Αναφορικά με την επίδραση της πανδημίας: «Έπαιξε σίγουρα ρόλο, επηρέασε και θετικά και αρνητικά. Σε κάποιες περιπτώσεις μας ωφέλησε σε άλλες όχι. Εμείς προσαρμοζόμαστε στις ανάγκες της κάθε αγοράς. Κάνουμε localization που είναι πάρα πολύ σημαντικό. Και κοιτάμε να είμαστε πιστοί στο πλάνο μας γι’ ανάπτυξη».

Η Kaizen Gaming είναι μεταξύ των λίγων, παγκοσμίως, εταιριών με δική τους τεχνολογία

Η Kaizen Gaming είναι μία από τις λίγες εταιρείες του χώρου στον κόσμο που έχει τη δική της τεχνολογία. Οι περισσότερες στοιχηματικές εταιρείες αγοράζουν τις άδειες χρήσης των λογισμικών από παρόχους. Η Kaizen Gaming το έχει δημιουργήσει εξ’ αρχής, είναι δικό της προϊόν. Το ιδιόκτητο λογισμικό της Kaizen παρέχει ευελιξία στην εταιρεία καθώς μπορεί να κάνει προσαρμογές, όποτε θέλει, με όποια ταχύτητα θέλει. «Δεν εξαρτάσαι από άλλους», επισήμαναν στελέχη της.. Όταν αυξάνονται οι πελάτες με μεγάλο ρυθμό, μπορεί να κάνει άμεσα τις προσαρμογές που χρειάζονται στη δική της πλατφόρμα, χωρίς να ψάχνει άλλους προμηθευτές. Η ιδιόκτητη τεχνολογία αποτελεί ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα της Kaizen Gaming. Γιατί επηρεάζει την ταχύτητα, το response time κλπ. Επίσης, είναι από τις λίγες εταιρείες που έχουν αυτοματοποιήσει το σύστημα μπόνους.

Δυναμικό 1.200 εργαζόμενων, οι 700 προσλήφθηκαν μέσα στην πανδημία

 Τα τελευταία  δύο χρόνια ο αριθμός των εργαζομένων σχεδόν διπλασιάστηκε, πλέον, στο δυναμικό της έχει 1.200 ανθρώπους. Από αυτούς οι 950 βρίσκονται στην Ελλάδα (800 στην Αθήνα και 150 στη Θεσσαλονίκη). Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό, μέσα στην πανδημία η Kaizen Gaming προσέλαβε 700 άτομα στη χώρα μας. Διπλασιασμός υπήρξε και στο δυναμικό των γραφείων της στην Πορτογαλία, τα οποία καλύπτουν όλη τη λατινική Αμερική. Οι προσλήψεις αφορούν «τόσο στον τομέα της τεχνολογίας, όσο και στους υπόλοιπους τομείς. Όπως Scoreboard Marketing, CRM, Customer Service κλπ» μας είπε ο κ. Κωνσταντόπουλος. Αναγνωρίζοντας πως υπάρχουν απώλειες αλλά και έλλειψη δυναμικού.

Καθώς «σ’ επίπεδο πληροφορικής και τεχνολογίας περιορίζεται συνεχώς στην Ελλάδα. Γιατί, ευτυχώς για τη χώρα, υπάρχουν πολλές εταιρίες οι οποίες επενδύουν, οπότε παίρνουν και ανθρώπους. Δεν βρίσκουμε οπότε θ’ ανοίξουμε και καινούργια hubs. Δεν είναι μεγάλο θέμα, είμαστε ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες στην Ελλάδα. Αλλά είναι λογικό, όσο μεγαλώνει η αγορά. Περισσότερες επενδύσεις, περισσότερες εταιρίες. Οι μεγάλες εταιρίες όταν θα μπουν στην αγορά θα πάρουν από τις μεγάλες εταιρίες, οπότε είμαστε αν όχι ο πρώτος στόχος από τους πρώτους στόχους».

Όπως τόνισαν στελέχη της εταιρείας σημαντικό δεν είναι μόνο το γεγονός ότι (κυρίως) νέοι άνθρωποι βρίσκουν δουλειά. Αλλά πως η μεγάλη ανάπτυξη της εταιρίας «δημιουργεί και ευκαιρίες εξέλιξης και στους εργαζόμενους».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις