Το ιδιαίτερα σημαντικό ποσό των 42 εκατ. δολαρίων έλαβε η NewsCred σε πρόσθετη χρηματοδότηση.
Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2008 ως ένα σύστημα βαθμολόγησης της αξιοπιστίας κάθε online έκδοσης και ιστορίας εκ μέρους των αναγνωστών, σήμερα βοηθά τα brands να βρουν περιεχόμενο για τις marketing ενέργειες και προσπάθειές τους.
Με ποιο τρόπο; Αρχικά λαμβάνοντας άδεια για συγκεκριμένα άρθρα εκ μέρους σημαντικών εκδόσεων και εν συνεχεία συνδέοντας τα brands με freelance συγγραφείς. Όσο για τους πελάτες του NewsCred, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις Cisco, NASDAQ, Pepsi, Toyota κ.ά.
Συνολικά, μέχρι σήμερα, η NewsCred έχει αντλήσει κάτι παραπάνω από 90 εκατ. δολάρια σε επίπεδο χρηματοδότησης.