Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

2,75 εκατ. δολ. για την υπηρεσία διαχείρισης προμηθειών εστιατορίων SimpleOrder

Η ισραηλινή Startup SimpleOrder δημιούργησε μια πλατφόρμα διαχείρισης αποθήκης εστιατορίων και απ’ ότι φαίνεται τα πάει πολύ καλά μια και από το 2012 που ιδρύθηκε και οι συνδρομητές αυξάνονται και μόλις έκλεισε ένα επενδυτικό γύρο 2,75 εκατ. δολ.

Στο πρώτο γύρο συμμετείχαν οι Lazarus Israel Opportunities Fund και το Foodlab Capital καθώς και οι προηγούμενοι επενδυτές, με το συνολικό κεφάλαιο που έχει συγκεντρώσει να είναι 3,7 εκατ. δολ. 

Ο χώρος των εστιατορίων παραμένει ένας από τους ελάχιστους όπου υπάρχει απουσία ηλεκτρονικής διαχείρισης της αποθήκης και των προμηθειών γενικά, με τους ιδιοκτήτες και τους σεφ να μην έχουν ξεκάθαρη εικόνα για τα πολυπληθή υλικά μαγειρικής με τον προγραμματισμό αγορών να γίνεται “στο περίπου”.

Αυτή η ασάφεια όμως οδηγεί σε μεγαλύτερες παραγγελίες από αυτές που χρειάζονται, σε μεγαλύτερες μερίδες κ.α. κάτι που σημαίνει αυξημένα κόστη υλικών και πρώτων υλών, μια κατάσταση η οποία είναι ο κύριος λόγος αποτυχίας και κλεισίματος πάνω από το 50% των εστιατορίων στο πρώτο χρόνο λειτουργίας τους.

H πλατφόρμα προσφέρει τη δυνατότητα ελέγχου των ποσοτήτων που καταναλώνονται, ελέγχει την αποθήκη και αναφέρει όλες τις διορθώσεις στις προμήθειες που χρειάζονται ακόμα και σε πραγματικό χρόνο. Οι πελάτες ανέφεραν ότι με τη χρήση της SimpleOrder γλίτωσαν τουλάχιστον 30 εργατοώρες κάθε μήνα και βελτίωσαν το περιθώριο κέρδους τους κατά 8%.

Εκτός από τα μικρο-μεσαία εστιατόρια η πλατφόρμα απευθύνεται και σε μεγάλες αλυσίδες εστιατορίων αλλά και σε προμηθευτές.

Αυτή τη στιγμή η SimpleOrder έχει πελάτες σε 1,500 πόλεις σε 14 χώρες κυρίως στην Αμερική, Ηνωμένο Βασίλειο και στη Γερμανία.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις