Αναρωτιέσαι πολλές φορές γιατί η εταιρεία σου δεν πάει καλά στο Facebook; Δηλαδή αρχίζουν να μειώνονται τα Like της, η επισκεψιμότητα λιγοστεύει και αρχίζει να πέφτει η δημοφιλία της; Τα 5 λάθη που μπορεί να κάνεις είναι τα εξής:
1) Ονομασία
Σύνηθες λάθος που κάνουν οι εταιρείες στο Facebook. Γράφουν το όνομα της εταιρείας με αγγλικούς χαρακτήρες ενώ είναι ελληνική.
2) Δεν ανανεώνουν το ”news feed” τόσο συχνά όσο θα έπρεπε
Αν δεν την ανανεώνεις την σελίδα σου στο Facebook όσο πιο συχνά γίνεται, γιατί να έχει επισκεψιμότητα; Βέβαια κάθε εταιρεία έχει διαφορετικό προϊόν όποτε ο καθένας δρα ανάλογα με το προϊόν του. Αλλά να δρα. Να γίνει ενδιαφέρων.
3) Δεν δημοσιεύουν φωτογραφίες και video
Η επικοινωνία είναι το Α και το Ω. Όσο πιο συχνά επικοινωνείς τόσο πιο συχνά μπορείς να βλέπεις θετικά σχόλια για την εταιρεία σου. Το κομμάτι των φωτογραφιών και των βίντεο είναι αυτό που θα κρατήσει τον επισκέπτη παραπάνω. Κράτα τη σελίδα σου να είναι ενεργή.
4) Απαγορεύουν τα σχόλια και τις δημοσιεύσεις
Μέγα λάθος! Τα social media είναι για να επικοινωνείς και να ακούς. όχι μόνο να επικοινωνείς τα δικά σου νέα. Αν θέλεις να είσαι interactive πρέπει να δέχεσαι οποιοδήποτε κριτική και να απαντάς σε αυτή.
5) Δεν καλούν τους φίλους
Θες να έχεις φίλους και views; Τότε γιατί δεν τους καλείς; Think Simple!