StartUpper

SimSim: Η νέα εξαγορά του YouTube θέτει στο επίκεντρο το e-commerce και την Ινδία

Το YouTube εξαγόρασε την social commerce startup SimSim σε ένα deal που ξεπέρασε σύμφωνα με πληροφορίες τα 70 εκατ. δολάρια.

Η SimSim με έδρα την Ινδία, βοηθά τις μικρές επιχειρήσεις στην χώρα να μεταβούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τη βοήθεια βίντεο και creators. Η πλατφόρμα λειτουργεί ως ουσιαστικά ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε τοπικές επιχειρήσεις, influencers και πελάτες.

Σύμφωνα με τους συνιδρυτές της, Amit Bagaria, Kunal Suri και Saurabh Vashishtha, η SimSim ξεκίνησε με σκοπό να βοηθήσεις τους χρήστες στην Ινδία να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο με ευκολία, δίνοντας τη δυνατότητα, και να δώσει την ευκαιρία σε μικρούς εμπόρους και brands, να προβάλλουν και να πωλούν τα προϊόντα τους online. Δεν υπάρχει, λοιπόν, καλύτερο οικοσύστημα από αυτό του YouTube, σημειώνουν, για να αναπτυχθεί περαιτέρω αυτή η ιδέα, όσον αφορά στην τεχνολογία, την προσέγγιση χρηστών, τα δίκτυα δημιουργών και τον πολιτισμό.

Tο YouTube, θα βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις και τους λιανοπωλητές στην Ινδία να προσεγγίσουν νέους πελάτες με ακόμα πιο ισχυρούς τρόπους. Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η πλατφόρμα η οποία έχει σήμερα περισσότερους από 450 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες στην Ινδία, δεν σκοπεύει να πραγματοποιήσει άμεσες αλλαγές στην Simsim και η startup θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα,. Παράλληλα, οι δύο εταιρείες θα εργαστούν για την διερεύνηση νέων τρόπων προβολής προσφορών της Simsim στους θεατές του YouTube.

Σημειώνεται ότι η Google, στην οποία ανήκει το YouTube, έχει δεσμευτεί να επενδύσει 10 δισ. δολάρια τα επόμενα δύο χρόνια και έχει επίσης υποστηρίξει τις ινδικές startups Glance και DailyHunt.

Διαβάστε ακόμα:

Η Google “ρίχνει” 10 δισ. δολάρια στην αγορά της Ινδίας

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις