Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Evenly by Valuelenz: Λύση για ανθρώπους με πρόβλημα ακοής

Η Evenly by Valuelenz έρχεται να δώσει «ακοή» σε περίπου 800.000 συνανθρώπους μας που είναι κωφοί ή βαρήκοοι και βρέθηκαν, στην περίοδο της πανδημίας στο περιθώριο

Η Evenly by Valuelenz έρχεται να δώσει «ακοή» σε περίπου 800.000 συνανθρώπους μας που είναι κωφοί ή βαρήκοοι και βρέθηκαν, στην περίοδο της πανδημίας, στο περιθώριο, καθώς τα συγκεκριμένα άτομα έχασαν τη δυνατότητα να μπορούν να διαβάζουν τα χείλη του ομιλητή. Σημειώνεται πως η πρώτη εφαρμογή της Evenly έγινε με έναν μεγάλο οργανισμό, που καθημερινά δέχεται δεκάδες χιλιάδες κλήσεις, τη ΔΕΗ, δίνοντας πρόσβαση σε μια ευαίσθητη κοινωνική ομάδα, που μέχρι στιγμής ήταν παραμελημένη.

S.M.: Η νέα υπηρεσία στη νοηματική γλώσσα από τη ΔΕΗ , είναι βασισμένη στη δική σας λειτουργικότητα, που ονομάζεται Evenly και παρέχεται μέσα από την υβριδική πλατφόρμα Valuelenz που ήδη υπάρχει στην αγορά. Πείτε μας γι’ αυτήν τη νέα λειτουργικότητα.

Πάνος Κωνσταντινίδης: Η Evenly, της πλατφόρμας Valuelenz, γεννήθηκε από μια ιδιαίτερη ανάγκη. Μέσα στην πανδημία, η μάσκα έσωσε ζωές. Σε άτομα όμως, που είναι κωφά ή βαρήκοα, η ζωή έγινε ακόμα πιο δύσκολη, αφού δεν μπορούσαν πλέον ούτε καν να «διαβάσουν» τα χείλη του ομιλούντα. Και αναρωτηθήκαμε: Πώς θα μπορούσε η πλατφόρμα Valuelenz να δώσει λύση σε αυτήν την πρόκληση;

Έτσι, δημιουργήσαμε την Evenly, βασισμένη στην κύρια τεχνολογία της Valuelenz, που «παντρεύει» τον φυσικό με τον online κόσμο. Μέσω μιας τριμερούς βιντεοκλήσης, οι κωφοί/ βαρήκοοι μπορούν με τη βοήθεια διερμηνέα νοηματικής γλώσσας να έρθουν σε επαφή με τον εκπρόσωπο ενός οργανισμού ή πωλητή μιας επιχείρησης και να επιλύσουν οποιοδήποτε ζήτημα ή, ακόμα, να κάνουν και τις αγορές τους. Για όσους δεν γνωρίζουν τη νοηματική, υπάρχει η δυνατότητα live υποτιτλισμού των λεγομένων του εκπροσώπου. Σε περίπτωση που κάποιος χρειαστεί να στείλει κάποιο έγγραφο ή μήνυμα κατά τη διάρκεια της βιντεοκλήσης, του δίνεται η δυνατότητα να το κάνει μέσω του chat της εφαρμογής. Επιπλέον, η Evenly μπορεί να χρησιμοποιηθεί και εντός καταστήματος, καθώς ο κωφός/ βαρήκοος μπορεί να έχει πρόσβαση στην υπηρεσία, απλά σκανάροντας ένα ειδικό QR code.

S.M.: Εφαρμόζεται ήδη κάπου η Evenly;

Τζένη Ταντίδου: Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που η πρώτη εφαρμογή της Evenly έγινε με έναν μεγάλο οργανισμό, που καθημερινά δέχεται δεκάδες χιλιάδες κλήσεις, τη ΔΕΗ. Έτσι, η προσβασιμότητα και η ισότιμη εξυπηρέτηση γίνονται πραγματικότητα γι’ αυτήν την ευαίσθητη κοινωνική ομάδα, που μέχρι στιγμής ήταν παραμελημένη. Η ΔΕΗ πραγματικά το αγκάλιασε το πρότζεκτ και πρόσφατα το παρουσίασε και στο ευρύ κοινό σε πλήρη λειτουργία με το όνομα «Service for all» (https://serviceforall.dei.gr/). Είναι η πρώτη εταιρεία/ οργανισμός που το κάνει, και σίγουρα θα ακολουθήσουν κι άλλοι, δεδομένου της αδιαμφισβήτητης αξίας, που ένα τέτοιο έργο προσφέρει στην κοινωνία. Είμαστε ήδη σε επαφή και πιλοτική φάση με εξίσου σημαντικούς οργανισμούς και σύντομα, θα έχουμε περισσότερα νέα. Σκοπός μας είναι η
καθολική συμπερίληψη των κωφών βαρήκοων σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας.

S.M.: Ξέρουμε ότι οι κωφοί και βαρήκοοι στην Ελλάδα είναι κοντά στους 800.000. Πώς δέχτηκαν αυτή τη νέα υπηρεσία;

Πάνος Κωνσταντινίδης: Ήταν ένα πρότζεκτ που από την αρχή δουλεύτηκε σε συνεργασία με την κοινότητα των Κωφών. Δουλέψαμε με εξειδικευμένους συμβούλους, ώστε να κάνουμε την Evenly όσο το δυνατόν πιο εύκολη και λειτουργική για τους άμεσα ωφελούμενους. Όταν είχαμε το τελικό προϊόν στα χέρια μας, το παρουσιάσαμε στην Ομοσπονδία Κωφών και τους λοιπούς αρμόδιους φορείς. Πήραμε πολύτιμο feedback, και η στήριξή τους μας έδωσε ακόμα μεγαλύτερη δύναμη να συνεχίσουμε.

S.M.: Αναφέρατε ότι η Evenly by Valuelenz είναι λύση για οργανισμούς και επιχειρήσεις. Έχει και εμπορικές δυνατότητες;

Τζένη Ταντίδου: Σαφώς! Ας μην ξεχνάμε ότι η Valuelenz, η βασική πλατφόρμα δηλαδή, δίνει hybrid εργαλεία στους οργανισμούς ή τις επιχειρήσεις, προκειμένου να διευκολύνει τους καταναλωτές στις αγορές τους, καταργώντας κάθε φυσικό περιορισμό. Παραδείγματα λειτουργικότητας της πλατφόρμας είναι το Scan-Pay-Go (Speed Shopping), που δίνει την δυνατότητα να κάνεις τα ψώνια σου σε φυσικό κατάστημα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, το Remote Video Shopping, που βοηθά να κάνεις τα ψώνια σου σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα εξ αποστάσεως και η Evenly, που υποστηρίζει τους κωφούς και βαρήκοους.

S.M.: Άρα, η Valuelenz καταργεί τα όρια;

Πάνος Κωνσταντινίδης: Ναι. Όσο προχωρούσαμε στην ανάπτυξη της Valuelenz, συνειδητοποιούσαμε ότι μιλούσαμε για barrier-free shopping. Χωρίς όρια γεωγραφικά, αφού είναι προσβάσιμη και από την πιο απομακρυσμένη περιοχή,
γλωσσικά, αφού είναι διαθέσιμη σε 26 γλώσσες, και φυσικά, χωρίς όρια προσβασιμότητας, αφού κάνει πράξη τη
συμπερίληψη.

S.M.: Και για το μέλλον, τι;

Τζένη Ταντίδου: Η Valuelenz πλατφόρμα είναι φτιαγμένη ως one-stop-shop με phygital λύσεις για κάθε οργανισμό ή επιχείρηση. Ζούμε σε ένα εξαιρετικά ευμετάβλητο μακρο-περιβάλλον.

Η νέα έκδοση της Valuelenz δεσμεύεται να παρέχει τις πιο σύγχρονες phygital δυνατότητες στις επιχειρήσεις ώστε να προσαρμόζονται γρήγορα κι εύκολα στις νέες συνθήκες. Η επόμενη έκδοση θα καλύψει και τους μεγάλους φυσικούς χώρους, όπως shopping hubs, malls, αεροδρόμια.

Eπίσης, δημιουργούμε και τη SaaS εκδοχή της Valuelenz, για να είναι διαθέσιμη και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις με μια απλή συνδρομή. Τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις