Rebranding για την Generation Y με νέα visual ταυτότητα

Η Generation Y, η οποία ηγείται στον τομέα του e-business, ανανέωσε το εταιρικό της προφίλ. Η εταιρεία υιοθέτησε ένα πιο αφαιρετικό image, διατηρώντας την δυναμική της, επανασχεδιάζοντας όμως το logo της. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Generation Y κάνει rebranding στον εαυτό της, αποκτώντας μια νέα ταυτότητα (visual identity), η οποία θα ενισχύσει την ορατότητα της στην θέση της παγκόσμιας παίκτριας του χώρου, μεταβάλλοντας την εταιρική της υπόσταση σε ένα νέο επίπεδο.  

Κεντρικοί παράγοντες του βήματος αυτού αποτελούν οι βασικές της αξίες και τα στοιχεία που συνθέτουν το “είναι” της όπως η καινοτομία, η γνησιότητα και η ανέλιξη μέσω των έργων R & D. Η επιχείρηση επενδύει στα γραφικά του νέου της brand σήματος, σε συνδυασμό με την αισθητική εμφάνιση, για να συνεχίσει να μεταβάλλει το τοπίο της επιχειρηματικής ανάπτυξης.  

Πρόσφατα, μάλιστα, η Generation Y προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με την Global Sustain για την επίτευξη των ESG στόχων παράλληλα μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού που η ίδια υλοποιεί. Η κίνηση αυτή ακολουθεί το κίνητρο των δύο εταιρειών που θέλουν να εισάγουν κριτήρια βιωσιμότητας για να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους συνολικά, όπως επιτάσσει η νέα εποχή.  

Διαβάστε σχετικά:

Συνεργασία Generation Y και Global Sustain για την ψηφιοποίηση της βιωσιμότητας

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις