Στον “αέρα” στοιχεία σχεδόν 5 εκατ. χρηστών της DoorDash μετά από τεράστια διαρροή
Η DoorDash επιβεβαίωσε σε δημοσίευση στο blog της την Πέμπτη (26/9) ότι δεδομένα 4,9 εκατομμυρίων χρηστών τους εκτέθηκαν μετά από "επίθεση" που δέχτηκε από μη εξουσιοδοτημένο χρήστη.
Όλο και πιο πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά νομίσματα οι καταναλωτές
Οι Αμερικανοί καταναλωτές όλων των ηλικιακών ομάδων είναι όλο και πιο πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν αγορές με ψηφιακά νομίσματα, σύμφωνα με έρευνα της KPMG γύρω από το blockchain.
Project A: Νέο fund 180 εκατ. ευρώ “έκλεισε” το πανευρωπαϊκό VC
Το Project A, ένα επενδυτικό σχήμα με έδρα το Βερολίνο, "έκλεισε" το τρίτο του fund στα 180 εκατομμύρια.
Η General Motors “βάζει” την Alexa της Amazon στα αυτοκίνητά της
Την Τετάρτη, η General Motors ανακοίνωσε το σχέδιό της να ενσωματώσει την Alexa, τη δημοφιλή ψηφιακή βοηθό της Amazon σε εκατομμύρια οχήματά της, ξεκινώντας από το 2020.
Με τις εταιρείες του Uni.Fund συνομίλησαν εκπρόσωποι των Simon-Kucher και SIT
Την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019, το Uni.Fund διοργάνωσε μια εκδήλωση στην οποία παρευρέθηκαν όλες οι εταιρείες στις οποίες έχει επενδύσει, στο Impact Hub Athens.
Newsletter_2019-09-27
Startupper Mag #2: Ένα μεγάλο τεύχος για μια «αγορά» που ωριμάζει και μεγαλώνει!
Το 2ο τεύχος του Startupper Mag κυκλοφορεί με το…
Πρόσβαση στο δίκτυο και τα εργαλεία της Visa αποκτούν οι FinTechs
H Visa έρχεται πιο «κοντά» στις FinTech εταιρείες, ανοίγοντας ένα διαδικτυακό portal το οποίο θα τους δώσει πρόσβαση στο δίκτυο και τις τεχνολογίες της.
Newsletter_2019-09-26
Αμυντικό εξοπλισμό από την ελληνική Theon Sensors θα προμηθευτεί η Ελβετία
Η Ελληνική ΤΗΕΟΝ SENSORS σε συνεργασία με τη SAFRAN…
Καινοτόμες ιδέες γύρω από τον πολιτισμό αναδείχθηκαν στο TAP 2 Open Bootcamp
Πραγματοποιήθηκε στις 7 και 8 Σεπτεμβρίου 2019, στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Θεσσαλονίκης, ο διήμερος διαγωνισμός καινοτομίας TAP 2 Open Bootcamp που είχε στόχο την ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών για τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών…
Η Juul αντικαθιστά τον CEO της και αποσύρει τις διαφημίσεις της από όλα τα μέσα!
Πριν λίγες μέρες γράψαμε ότι το CNN αποφάσισε να σταματήσει να διαφημίζει προϊόντα της Juul και άλλα ηλεκτρονικά τσιγάρα, μετά από αναφορές για μια θανατηφόρα πνευμονική ασθένεια που συνδέεται με αυτά.