Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Qrator: To startup των 5 ηπείρων και των 7 θαλασσών

«Φτερά» για την «κατάκτηση» του κόσμου βάζει το Qrator, η δωρεάν ηλεκτρονική (web και mobile) πλατφόρμα, που συνδέει τους δημιουργικούς ανθρώπους σε ολόκληρο τον πλανήτη, το οποίο από σήμερα, Τετάρτη, είναι live και ανοιχτό στο κοινό.

Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Qrator, Νικόλας Ιωαννίδης, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου, η βασική ομάδα της εταιρείας, τους τελευταίους μήνες, εργάστηκε ακούραστα στα κέντρα επιχειρήσεων στο Λονδίνο, την Αθήνα και τα Χανιά, για το λανσάρισμά του, αρχικά στην Ελλάδα και κατόπιν στο Σαν Φρανσίσκο, στο Λος Άντζελες, στο Βερολίνο, στο Σύδνεϋ και αμέσως μετά στη Νέα Υόρκη, στο Βαρκελώνη, στο Λονδίνο, στο Σαο Πάολο, στο Άμστερνταμ, στο Τόκυο, στο Παρίσι, στο Μιλάνο.

Qrator_Team_702x336
Η ομάδα του Qrator, στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου.

Ταυτόχρονα, το Qrator, όπως ανέφερε επίσης ο κ. Ιωαννίδης, μελετά νέα χρηματοδότηση, έως το τέλος του τρέχοντος έτους, από ξένους – κυρίως – επενδυτές η οποία θα κινηθεί σε πολύ υψηλότερα επίπεδα, από το πρώτο γύρο χρηματοδότησης του startup οι λειτουργίες και η φιλοσοφία της πλατφόρμας του, παρουσιάστηκαν επισήμως για πρώτη φορά σήμερα.

Σημειώνεται ότι το Qrator, το οποίο ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2011, στην Αγγλία, χρηματοδοτήθηκε το Δεκέμβριο του 2014 από ξένους και Έλληνες επενδυτές με κεφάλαια ύψους 830 χιλ. δολαρίων. Βασικός επενδυτής, με 610 χιλ. δολ. ήταν το PJ TechCatalyst, ενώ τα υπόλοιπα κεφάλαια καταβλήθηκαν από ξένους angel investors από την Αμερική, την Αυστραλία και τον Καναδά. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι από τα κεφάλαια αυτά έχουν δοθεί, έως σήμερα, τα 2/3 των κεφαλαίων με τα υπόλοιπα να αναμένεται να καταβληθούν στο επόμενο διάστημα.

Qrator_Nikos_702x336
Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Qrator, Νικόλας Ιωαννίδης.

Ο Νικόλας Ιωαννίδης μίλησε, επίσης, για τους άμεσους και μεσοπρόθεσμους στόχους του Qrator, σε μια εντοπισμένη αγορά 3,5 εκατ. ανερχόμενων δημιουργών, και περίπου 350 εκατομμυρίων ανθρώπων που έχουν πάθος με τη δημιουργικότητα και την καινοτομία. «Άμεσος στόχος μας είναι να φτάσουμε μέχρι το τέλος του καλοκαιριού τους 1.500 δημιουργούς και 150.000 καταναλωτές δημιουργικού περιεχομένου. Στη συνέχεια όταν φτάσουμε μια κρίσιμη μάζα από μέλη, θα λανσάρουμε υπηρεσίες 1. Ευρέσεως ταλέντων, δηλαδή: ανοίγω ένα espresso bar και ψάχνω για baristas που κάνουν latte art, θα χρησιμοποιήσω εργαλεία στο Qrator για να βρω τους baristas και να τους προσλάβω, 2. Προώθησης και στατιστικών στοιχείων, που βοηθούν τους δημιουργούς να συνδεθούν περαιτέρω με το κοινό που τους ταιριάζει. Οι υπηρεσίες αυτές κατά περίπτωση, μπορεί να είναι και συνδρομητικού χαρακτήρα», ανέφερε σχετικά ο κ. Ιωαννίδης.

Creators at heart 6

Μιλώντας για το εγχείρημα ο διευθύνων σύμβουλος του Qrator ανέφερε ότι: «Πρόκειται για μια παγκόσμια, δημιουργική κοινότητα, που αποτελείται από ταλαντούχους δημιουργούς και το κοινό τους. Το Qrator εφαρμόζει πετυχημένους μηχανισμούς κοινωνικής δικτύωσης, που εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο διάδρασης μεταξύ των μελών της. Τη γέννηση και ανάπτυξη της ανερχόμενης δημιουργικής κοινότητας του Qrator, συμβολίζουμε με μια σπείρα. Είναι η σπείρα που σχηματίζεται από τα ονόματα ιδρυτικών μελών, μεταξύ των οποίων και δημιουργών από όλο τον κόσμο. Έχουμε ένα πολύ ευρύ φάσμα από δημιουργούς. Δημιουργούς που φτιάχνουν ποδήλατα στο Σαν Φρανσίσκο, κεραμίστες από τη Μεγάλη Βρετανία, bakers από το Brooklyn, street artists από την Αθήνα, εικονογράφους από τη Γαλλία και πολλούς άλλους».

Το Qrator
Το Qrator δίνει δωρεάν βήμα στους δημιουργικούς επαγγελματίες να παρουσιάσουν τη δουλειά τους, ενισχύοντας το ψηφιακό τους αποτύπωμα και άρα το Brand τους, με ένα μοναδικό και φιλικό προς το χρήστη τρόπο. Έτσι, αυξάνουν τις ευκαιρίες διάθεσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρουν. Στο Profile του ένας δημιουργός αναρτά μία κεντρική φωτογραφία, το avatar του, το διακριτικό του τίτλο, τη περιοχή στην οποία βρίσκεται, ένα σύντομο βιογραφικό, λέξεις κλειδιά για να τον βρίσκουν πιο εύκολα, συνδέει τα κοινωνικά δίκτυα στα οποία έχει λογαριασμό, την ιστοσελίδα του. Ένα post μπορεί να συνδυάζει πολλαπλές πηγές (Instagram, YouTube, Tumblr, Vimeo, HardDrive, Web κ.α.), προσφέροντας έτσι πιο ζωντανό, διαδραστικό περιεχόμενο. Στο Work ο δημιουργός μπορεί να αναρτήσει περιεχόμενο γύρω από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες που παρέχει, την ταυτότητα και τη φιλοσοφία του, τη μέθοδό του, τα εργαλεία, τα υλικά, τους συνεργάτες, το χώρο του. Ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί ότι στο Qrator δεν παρουσιάζονται μόνο επαγγελματίες δημιουργοί, καθώς μπορεί ο καθένας να φτιάξει περιεχόμενο.

Platform Screenshot 3

«Πιστεύουμε ότι η δημιουργία είναι η κινητήρια δύναμη του αύριο. Πιστεύουμε επίσης ότι η δημιουργικότητα δεν είναι ένα χάρισμα για τους λίγους. Πιστεύουμε ότι όλοι μέσα μας κρύβουμε ένα δημιουργό» ανέφερε σχετικά ο Νικόλας Ιωαννίδης ο οποίος συμπλήρωσε, ακόμη, πως «για να καλλιεργήσουμε μία δημιουργική κοινότητα πρέπει να δώσουμε τη δυνατότητα σε όλους να εκφράσουν αυτή την πλευρά τους. Στο Qrator μπορούμε όλοι να αναρτήσουμε τα οπτικοακουστικά μας ερεθίσματα. Είμαστε δημιουργοί ερεθισμάτων για τους δημιουργούς, και το Qrator λειτουργεί σαν ένας ενισχυτής έμπνευσης».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις