Στην ανερχόμενη αλλά συνάμα ανταγωνιστική αγορά του online business, δεν είναι λίγοι πλέον αυτοί που επιλέγουν το customer experience ως βασικό κομμάτι της στρατηγικής τους.
Το e–satisfaction το χρησιμοποιούν 100 και πλέον e-επιχειρήσεις οι οποίες μετρούν συστηματικά την ικανοποίηση των πελατών τους και κάνουν άμεσες και στοχευμένες ενέργειες αξιοποιώντας αυτό το feedback, αυξάνοντας την αξία κάθε πελάτη ή ακόμα και ανακτώντας πελάτες που θα έχαναν για πάντα.
Ανάμεσα σε αυτές βρίσκονται μερικές από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στο ελληνικό Internet, όπως είναι οι ΑΒ Βασιλόπουλος, Praktiker Hellas,You.gr, cosmossport.gr, Ψυχογιός και πολλές ακόμα.
Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν το e–satisfaction:
-
Διαμόρφωσαν στρατηγικές επανάκτησης πελατών και διαχείρισης παραπόνων (customer recovery & complaint handling) μέσω των οποίων εντόπισαν άμεσα παράπονα καταναλωτών, ώστε να τα διαχειριστούν άμεσα
-
Συγκέντρωσαν και αξιοποίησαν τα θετικά σχόλια των πελατών τους, κερδίζοντας περισσότερες θετικές αξιολογήσεις σε ιστοτόπους αξιολόγησης (review websites) ή ακόμα και δημοσιεύοντας αυτά τα σχόλια για να ακουστούν δυνατά οι φωνές των ικανοποιημένων πελατών τους.
-
Επεξεργάστηκαν τα σχόλια των πελατών τους για να εντοπίσουν σημεία βελτίωσης και να κάνουν επενδύσεις με βάση τις ανάγκες που έχουν οι πελάτες τους