Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Μέτρηση μεριδίων αγοράς στο ηλεκτρονικό εμπόριο από την Convert Group

Μία παγκόσμια πρωτιά κατάφερε η ελληνική εταιρεία Convert Group, συμβουλευτική εταιρία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Digital Transformation.

Μετά από 12 μήνες έρευνας και ανάπτυξης η εταιρεία κατάφερε να μετρήσει μερίδια αγοράς για τα καταναλωτικά αγαθά που πωλούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Το project έχει την ονομασία eRetail Audit και ανακοινώθηκε σήμερα σε ειδική εκδήλωση. Η ομάδα του eRetail Audit έχει στελεχωθεί με προγραμματιστές & ειδικευμένους αναλυτές δεδομένων με επικεφαλής την Έλενα Χαϊλαζοπούλου, συνέταιρο στην Convert Group.

Είναι η πρώτη φορά που οι εταιρίες καταναλωτικών αγαθών μπορούν να γνωρίζουν τα μερίδια αγοράς που έχουν στο κανάλι του ηλεκτρονικού εμπορίου, το οποίο λόγω της ραγδαίας ανάπτυξής του σε όλες τις χώρες, έχει γίνει πεδίο έντονου ανταγωνισμού για τα πολυεθνικά και τοπικά brands.

Καινοτόμο στοιχείο του eRetail Audit αποτελεί επίσης ότι η μέτρηση των μεριδίων γίνεται σε πραγματικό χρόνο επειδή αυτά συλλέγονται το επόμενο δευτερόλεπτο από την παραγγελία του χρήστη σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Έτσι δεν μπορούν να επηρεαστούν ή νοθευτούν με οποιοδήποτε τρόπο.  Η συγκεκριμένη μεθοδολογία πέρα από την καταγραφή μεριδίων αγοράς, δίνει την δυνατότητα να συλλέγονται και marketing δεδομένα 2 ετών για τον συγκεκριμένο υπολογιστή που έκανε την οnline αγορά, καταγράφοντας όλο το πολυκαναλικό μονοπάτι του καταναλωτή μέχρι να καταλήξει στην τελική αγορά του για το συγκεκριμένο καταναλωτικό αγαθό.

Ο Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO και Head of Consulting και η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Head of eRetail Audit, δήλωσαν σχετικά με την καινοτομία της Convert Group: «Είμαστε υπερήφανοι που μία ελληνική εταιρία κατάφερε μία παγκόσμια πρωτιά στον χώρο της έρευνας αγοράς και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στόχος μας είναι τα επόμενα χρόνια να καθιερωθεί ως ο ευρωπαϊκός τρόπος μέτρησης μεριδίων στις online αγορές σε διάφορους κλάδους».

Το eRetail Audit εφαρμόζεται ήδη στον κλάδο των online φαρμακείων, έναν από τους πιο ανταγωνιστικούς κλάδους της Ελληνικής αγοράς με αναμενόμενο τζίρο 90 εκ. Ευρώ για το 2016, συλλέγοντας δεδομένα με εκπροσώπηση του 30% της συνολικής αγοράς. Με αυτό τον τρόπο παρέχονται εξαιρετικά χρήσιμες εβδομαδιαίες και μηνιαίες αναλύσεις προς προμηθευτές και τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Μεταξύ των πολύτιμων δεδομένων που λαμβάνουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, περιλαμβάνονται στατιστικά για τον ρυθμό ανάπτυξης της συνολικής αγοράς και το μερίδιο που κατέχουν σε αυτήν, τα δημοφιλέστερα προϊόντα που πωλήθηκαν, ανάλυση ηλεκτρονικού καλαθιού για ευκαιρίες παράλληλης πώλησης καθώς και τις πηγές επισκεψιμότητας που απέφεραν τις online πωλήσεις τους.

Παράλληλα,  τα οφέλη για τα brands των καταναλωτικών αγαθών έγκεινται στην παροχή δεδομένων όπως αυτά των αναλυτικών μεριδίων αγοράς τους σε εκατοντάδες κατηγορίες, αναλύσεις διείσδυσης στα ηλεκτρονικά καλάθια καθώς και μία πλήρη αξιολόγηση των προωθητικών ενεργειών ανά κανάλι που αποδίδουν σε πωλήσεις.

Έτσι, δίνεται για πρώτη φορά η ευκαιρία στα στελέχη των brands να αξιολογήσουν αποτελεσματικά τις προωθητικές ενέργειες τους και να έχουν εικόνα για όλο το μονοπάτι αγοράς ενός καταναλωτή.

Η Convert Group έχει υπογράψει ήδη τα πρώτα συμβόλαια με μεγάλες πολυεθνικές και ελληνικές εταιρίες καταναλωτικών αγαθών ενώ σχεδιάζει την εξάπλωση του eRetail Audit στο χώρο των ηλεκτρονικών super markets, στα e-shops επιλεκτικής διανομής καλλυντικών και στην κατηγορία των Μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΗΣΥΦΑ) που εντός του 2017 θα πωλούνται οnline και στην χώρα μας.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις