Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Firefly σήκωσε 30 εκατ. δολάρια και εξαγόρασε μέρος της Strong Outdoor

Η Firefly ανακοίνωσε ότι σήκωσε 30 εκατ. δολάρια στον Α’ γύρο χρηματοδότησής της, του οποίου ηγήθηκε η GV, με συμμετοχή της NFX. Η αξία της τώρα εκτιμάται στα 150 εκατ. δολάρια.

Η εταιρεία με έδρα το Σαν Φρανσίσκο είχε σηκώσει 21,5 εκατ. δολάρια σε έναν seed γύρο χρηματοδότησης τον Δεκέμβριο, με την αξία της τότε να εκτιμάται στα 53,96 εκατ. δολάρια.

Μέχρι σήμερα, η Firefly προσφέρει τις υπηρεσίες της αποκλειστικά σε οδηγούς Uber και Lyft. Οι τελευταίοι κερδίζουν περίπου 300 δολάρια κάθε μήνα για την τοποθέτηση διαφημίσεων (επιλεγμένων από την Firefly) στην οροφή του αυτοκινήτου τους.

Ωστόσο, με τη νέα χρηματοδότηση, η Firefly κατάφερε να εξαγοράσει το ψηφιακό τομέα της Strong Outdoor, της εταιρείας που παρέχει διαφημίσεις στα κίτρινα ταξί της Νέας Υόρκης. Η εξαγορά βρίσκεται σε εξέλιξη και οι οικονομικές λεπτομέρειες δεν έχουν έχουν γίνει γνωστές. Η εταιρεία Strong Outdoor συνεργάστηκε με την Metropolitan Taxicab Board of Trade τον Απρίλιο του 2018 για την παροχή ψηφιακών διαφημίσεων σε τουλάχιστον 3.500 ταξί.

Μπορεί η Firefly να στοχεύει σε συγκεκριμένους οδηγούς, όμως δεν είναι η μόνη εταιρεία που παρέχει διαφημίσεις σε αυτοκίνητα. Οι Carvertise και Wrapify προσφέρουν διαφημίσεις φτιαγμένες με βάση το βινύλιο, οι οποίες τοποθετούνται γύρω από το όχημα ή σε κάποιο μέρος αυτού. Η Wrapify είχε εκτιμώμενη αξία 6,6 εκατ. μετά από έναν πρώτο γύρο χρηματοδότησης το 2018, ενώ η Carvertise δεν έχει γνωστό ιστορικό επενδύσεων, πέρα από μία angel επένδυση το 2015.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις