StartUpper

Όλο και πιο πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά νομίσματα οι καταναλωτές

Οι Αμερικανοί καταναλωτές όλων των ηλικιακών ομάδων είναι όλο και πιο πρόθυμοι να πραγματοποιήσουν αγορές με ψηφιακά νομίσματα, σύμφωνα με έρευνα της KPMG γύρω από το blockchain.

Ενώ μόλις το ένα τρίτο των καταναλωτών είναι εξοικειωμένο με αυτό τον σύγχρονο ορισμό των νομισμάτων που βασίζεται στο blockchain, η πλειοψηφία (63%) αντιλαμβάνεται τα ψηφιακά νομίσματα ως εύκολο μέσο πληρωμής και το 55% πιστεύει ότι αυτά θα επιτρέψουν στους καταναλωτές να αξιοποιήσουν καλύτερα τους πόντους επιβράβευσης των τραπεζών.

Σύμφωνα με την KPMG, τα ευρήματα αυτά τονίζουν τη στρατηγική επιχειρηματική αξία του blockchain και τις δυνατότητες των επιχειρήσεων να αξιοποιήσουν την τεχνολογία για διαφανείς, αδιάβλητες και χωρίς τριβές συναλλαγές.

“Τα ψηφιακά νομίσματα μας οδηγούν στην επόμενη γενιά του εμπορίου”, δήλωσε ο Arun Ghosh, επικεφαλής blockchain της KPMG. “Παρέχουν νέους, εμπνευσμένους τρόπους προσδιορισμού της αξίας … με την ασφάλεια και τη διαφάνεια που παρέχει το blockchain. Οι επιχειρήσεις που επωφελούνται από αυτά μπορούν να βελτιώσουν τις διαδικασίες που ακολουθούν, να βρουν νέες ροές εσόδων και να εντοπίσουν ευκαιρίες που θα διατηρήσουν τους πελάτες τους “πιστούς””.

 

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις