Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Από ένα γκαράζ, στο NBA: Η αυτοσχέδια μηχανή που έπεισε τον Mark Cuban και τους San Antonio Spurs

Μπορεί ένας 26χρονος από το Χιούστον, χωρίς καμία εμπειρία στο επιχειρείν, να πείσει δύο από τα μεγαλύτερα «ονόματα» από τον κόσμο των επιχειρήσεων να επενδύσουν στην επιχείρησή του; Η απάντηση είναι ναι, και ο Thomas Fields το απέδειξε «σηκώνοντας» 250.000 δολάρια από τον Mark Cuban και την Barbara Corcoran, μέσω της εκπομπής Shark Tank.

Ο νεαρός άνδρας, εμφανίστηκε στην εκπομπή του αμερικανικού ABC, στην οποία εμφανίζονται επίδοξοι επιχειρηματίες και «παρουσιάζουν» την ιδέα τους σε μια επιτροπή επενδυτών, διεκδικώντας χρήματα. Εκεί, παρουσίασε μια «αυτόματη μηχανή rebound», μια μηχανή δηλαδή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από παίκτες μπάσκετ, επιστρέφοντάς τους αυτόματα τη μπάλα και επιτρέποντας 1.000 βολές ανά ώρα.

Η εφεύρεσή του εντυπωσίασε τους κριτές, με τον Cuban να παραδέχεται αργότερα στο CNBC ότι λάτρεψε το προϊόν και ότι παρήγγειλε ένα την ώρα των γυρισμάτων! Πίσω από αυτή την επιτυχία του Fields, ωστόσο, κρύβονται χρόνια προσπάθειας και μεγάλη επιμονή, καθώς η ιστορία του δεν ξεκίνησε από την εκπομπή. Η ιδέα του ήρθε πρώτη φορά το 2017 καθώς ανάρρωνε από τέσσερα απανωτά χειρουργεία που έκανε μετά από τραυματισμό.

Ο Fields άρχισε τότε να εργάζεται πάνω στην ιδέα της μηχανής του και απευθύνθηκε στους πρώτους επενδυτές, χωρίς καμία επιτυχία. Μη έχοντας το κεφάλαιο που χρειαζόταν, ξεκίνησε στη συνέχεια να εργάζεται σε μια αλυσίδα fast food και ένα τοπικό πλυντήριο αυτοκινήτων, εξοικονομώντας 25.000 δολάρια. «Πληρώνοντας» τον εαυτό του με 300 δολάρια το μήνα, άρχισε αμέσως να δουλεύει στο γκαράζ του κατασκευάζοντας τις πρώτες «εκδόσεις» της μηχανής του.

Κάπως έτσι έφτασε το 2020 και η ώρα να λανσάρει την επιχείρησή του. Λίγο πριν, χωρίς να το γνωρίζει, η αρραβωνιαστικιά του είχε όμως δηλώσει συμμετοχή στο Shark Tank, μια εκπομπή που ο ίδιος παρακολουθούσε ήδη. Ακολούθησε η καραντίνα του Μαρτίου και ο Fields προετοιμαζόταν πυρετωδώς για την εμφάνισή του. Σκοπός του, ήταν να εντυπωσιάσει τους κριτές, καθώς γνώριζε ότι είχε μια ευκαιρία που θα του δινόταν μια φορά στη ζωή του. Και τα κατάφερε!

Με την παρουσίασή του, «κέρδισε» τους δύο διάσημους επενδυτές, οι οποίοι πήραν το 25% της επιχείρησής του. Από εκεί και μετά, όλα πάνε «κατ’ ευχήν» για το νεαρό επιχειρηματία. Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι η εταιρεία του είχε πωλήσεις 217.000 ευρώ τους πρώτους 5 μήνες λειτουργίας της, καθώς συνέπεσε με τα lockdowns και τις απαγορεύσεις των μεγάλων εκδηλώσεων. Στο διάστημα αυτό, η GRIND έκλεισε επίσης συμφωνία με την ομάδα του NBA San Antonio Spurs, η οποία χρησιμοποιεί τη μηχανή για τις ακαδημίες της.

Σήμερα, το προϊόν πωλείται για 1.595 δολάρια, και ο Fields το χαρακτηρίζει «προσιτό για οποιονδήποτε αθλητή που το θέλει».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις