Το ποσό των 135 εκατ. δολαρίων κατάφερε να συγκεντρώσει στον τέταρτο κύκλο χρηματοδότησης η Blue Apron, startup που απλοποιεί την διαδικασία της μαγειρικής, αποστέλωντας ολοκληρωμένες μερίδες με τα απαραίτητα συστατικά σε ένα κουτί, το οποίο επίσης περιλαμβάνει και μια συνταγή.
Της νέας διαδικασίας χρηματοδότησης της εταιρείας που έχουν ιδρύσει οι Ηλίας Παπάς, Matthew Wadiak και Matt Salzberg, ηγήθηκε η Fidelity Management and Research Company, ενώ – πλέον – η αξία της Blue Apron διαμορφώνεται στα επίπεδα των 2 δισ. δολ. Οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να επιλέξουν να λαμβάνουν μέχρι και 3 γεύματα την εβδομάδα, σε μερίδες που έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να σερβίρουν 2, 4 ή ακόμη και 6 άτομα. Έτσι, λοιπόν, μια φορά την εβδομάδα λαμβάνουν ένα μεγάλο κουτί που περιέχει προ-μετρημένα συστατικά, αλλά και μια συνταγή που εξηγεί βήμα-βήμα τον τρόπο παρασκευής κάθε γεύματος. Η Blue Apron χρεώνει περίπου 10 δολάρια κάθε γεύμα, ενώ αυτή τη στιγμή πουλάει κάτι παραπάνω από 3 εκατομμύρια γεύματα το μήνα.
Από την ίδρυσή της το 2012, η startup έχει συγκεντρώσει περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια σε κεφάλαια χρηματοδότησης από επενδυτές όπως λ.χ. οι: BoxGroup, Bessemer Venture Partners, Stripes Group, First Round κ.ο.κ.