Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Spotify ανεβάζει ξανά τις τιμές στις ΗΠΑ

Στην προσπάθεια της να ενισχύσει τα περιθώρια κέρδους η εταιρεία αύξησε σήμερα τις τιμές για τα premium πακέτα του στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής

Στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους, η Spotify, η σουηδικής υπηρεσίας streaming μουσικής, αύξησε σήμερα τις τιμές για τα premium πακέτα του στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Σε μηνιαία βάση, το Spotify αύξησε τις τιμές του ατομικού του προγράμματος σε 11,99 δολάρια από 10,99 δολάρια, του προγράμματος duo σε 16,99 δολάρια από 14,99 δολάρια και του οικογενειακού του προγράμματος σε 19,99 δολάρια από 16,99 δολάρια στις ΗΠΑ.

Η Spotify προσπαθεί να ενισχύσει τα περιθώρια κέρδους της τους τελευταίους μήνες μειώνοντας τις δαπάνες μάρκετινγκ και προχωρώντας σε απολύσεις, αφού στηρίχθηκε σε προωθητικές ενέργειες και μεγάλες επενδύσεις για την αύξηση των χρηστών.

Οι μετοχές της εταιρείας, η οποία ανταγωνίζεται τις υπηρεσίες της Apple και της Amazon, σημείωσαν άνοδο περίπου 4% κατά την προσυνεδριακή διαπραγμάτευση.

«Αυξάνουμε την τιμή του Premium Individual ώστε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να επενδύουμε και να καινοτομούμε στις προσφορές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων μας», ανέφερε η Spotify σε ένα email, το οποίο σχεδιάζει να στείλει στους συνδρομητές της στις ΗΠΑ μέσα στον επόμενο μήνα.

Η εταιρεία προσφέρει μια δωρεάν υπηρεσία που υποστηρίζεται από διαφημίσεις με περιορισμένες δυνατότητες και μια συνδρομητική επί πληρωμή υπηρεσία που δίνει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες της, με τους συνδρομητές premium να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της.

Οι αναλυτές αναμένουν ότι ο γίγαντας του streaming θα μπορούσε να προωθήσει περαιτέρω ανάπτυξη προσφέροντας εξατομικευμένα συνδρομητικά πακέτα με βάση τις προτιμήσεις των καταναλωτών σε κάθετους τομείς όπως η μουσική, τα ακουστικά βιβλία και τα podcasts.

Τα τριμηνιαία μικτά κέρδη της εταιρείας ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ (1,08 δισ. δολάρια) για πρώτη φορά τον Απρίλιο, αφού περιόρισε τις δαπάνες μάρκετινγκ.

Οι premium συνδρομητές της αυξήθηκαν κατά 14%, σε 239 εκατομμύρια, και προέβλεψε μηνιαίους ενεργούς χρήστες στα 631 εκατομμύρια για το δεύτερο τρίμηνο.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις