Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Tο μυστικό όπλο του YouTube για να παραμείνει στη κορυφή

Αν και το YouTube είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα παρακολούθησης video στο Internet, και μια τεράστια πηγή διαφημιστικών εσόδων για την Google, ο ανταγωνισμός δεν κάθεται σταυρωμένα τα χέρια: Snapchat, Twitter, Instagram, Facebook θα κάνουν ότι μπορούν για να κερδίσουν μερίδιο από τη πίτα.

To «όπλο» είναι τα YouTube Space, πρόκειται για Hitech στούντιο, με το νεώτερο μέλος μόλις άνοιξε τις πόρτες του στο Λονδίνο, ακολουθώντας το παράδειγμα του Λος Άντζελες, της Νέας Υόρκης, του Τόκυο κ.α. Απευθύνεται σε δημοφιλείς παραγωγούς video με εκατομμύρια θεατές, σαν την Zoella με πάνω από 11 εκατομμύρια συνδρομητές, ή τον ThacherJoe με πάνω από 7 εκατομμύρια.

Το YouTube Space London θα προσφέρει στους παραγωγούς της Ευρώπης πρόσβαση στη τελευταία λέξη της τεχνολογίας στη λήψη και επεξεργασία video αλλά και σε συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικά με την παραγωγή video αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξη της συνδρομητικούς τους βάσης. Ο χώρος των 1.800 τ.μ. στο Λονδίνο έχει 3 στούντιο και είναι εξοπλισμένος με συσκευές Virtual Reality και κάμερες 360 μοιρών.

yt-space-la-facilities-stage2-02-lightbox
Το YouTube ξέρει ότι για να κρατήσει το κοινό του θα πρέπει να έχει παραγωγούς με μεγάλο κοινό και τα YouTube Space φτιάχτηκαν για ακριβώς αυτό το σκοπό. Βέβαια πέρα από το YouTube και οι δημοφιλείς παραγωγοί κερδίζουν μεγάλα ποσά από τη διαφημιστική δαπάνη ως ανταμοιβή, τα οποία μπορούν να φτάσουν σε εξαψήφια και επταψήφια νούμερα κατά περιπτώσεις.
Σε αυτές τις απολαβές προστίθενται και οι συνεργασίες με εταιρείες οι οποίες προωθούν τα προϊόντα τους μέσα από τους παραγωγούς.

Όπως προαναφέραμε ο ανταγωνισμός σε ότι έχει να κάνει με το video είναι κάτι παραπάνω από έντονος θα λέγαμε. Το Facebook ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα δώσει ακόμη περισσότερο έμφαση στο video, με στόχο τα επόμενα πέντε χρόνια να είναι «γεμάτο». Προς αυτό το στόχο θα βοηθήσει και εξαιρετική δυνατότητα Live Video που πλέον είναι διαθέσιμη για όλους τους χρήστες, οι οποίοι σήμερα φτάνουν τα 1,7 δισεκατομμύρια.

2-instagram-stories-watchingTo Instagram φαίνεται να είναι η καλύτερη ιδέα που είχε ο Marc Zuckerberg, (Το Facebook εξαγόρασε το Instagram το 2012), μέχρι στιγμής μια και το δημοφιλές αυτό κοινωνικό δίκτυο το οποίο βασίζεται στην φωτογραφία μετρά ήδη 500 εκατομμύρια χρήστες. Πλέον προσφέρει αναρτήσεις video και δοκιμάζει τη νέα δυνατότητα Stories. Τα Stories είναι ένας τρόπος οι χρήστες να αποτυπώνουν στιγμές της καθημερινότητάς τους.

Τελος, το Snapchat το οποίο κερδίζει ταχέως δημοτικότητα ειδικά ανάμεσα σε εφήβους και νέους, αν και χρησιμοποιείται κατά βάση για «Tele-sex» με μικρά κλιπάκια video, έχει γίνει μια πολυμεσική πλατφόρμα επικοινωνίας με τα ειδικά φίλτρα στις φωτογραφίες να έχουν γίνει εξαιρετικά δημοφιλή. Το επόμενο βήμα είναι τα φίλτρα εφέ και στο video ή στις κινούμενες εικόνες.
Τα γνωστά φίλτρα του Snapchat προέρχονται από την Looksery, την οποία εξαγόρασε to 2015, ενώ στην ίδια γραμμή το Facebook εξαγόρασε την Masquerade από την Λευκορωσία.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις