Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Σχεδιάζει το Facebook να «κόψει» μερίδιο διαφημίσεων από τη Google;

Η Google εξακολουθεί να έχει τα πρωτεία στην online διαφήμιση, αλλά το Facebook φαίνεται πως επανεξετάζει τη στρατηγική του και θέλει να αποσπάσει μερίδιο, σύμφωνα με το Business Insider.

Η πληροφορία προκύπτει από την κίνηση του Facebook να ζητήσει δεδομένα από τον Άτλαντα, μια βάση δεδομένων για τη διαδικτυακή διαφήμιση που αγόρασε η Microsoft το 2013. Επίσης, αναμένεται να παρουσιάσει σύντομα μια νέα σειρά δυνατοτήτων αντίστοιχων με αυτών του Google Display και της πλατφόρμας διαφήμισης DoubleClick.

Μία από αυτές, θα είναι μια πλατφόρμα που θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να ελέγχουν οι ίδιοι τις διαδικτυακές εμφανίσεις των διαφημίσεών τους.

Επίσης, το Facebook έδωσε στοιχεία στη Nielsen για κορυφαίους πελάτες της και την «κίνησή» τους στο Διαδίκτυο.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις