Από τις αρχές του φετινού Μαρτίου με την εξάπλωση της πανδημίας του κορωνοϊού παγκοσμίως, η καθημερινότητα και οι συνήθειες όλων των ανθρώπων έχουν αλλάξει ριζικά. Το lockdown παγκοσμίως ανάγκασε τον κόσμο να αλλάξει τρόπο ζωής και να προσπαθήσει να βρει νέους τρόπους για να εργαστεί και να ψυχαγωγηθεί. Στο τομέα του entertainment, άνθισαν οι επενδύσεις στο κομμάτι των Esports και του gaming, αφού παγκοσμίως σημειώθηκε τεράστια αύξηση σε αυτoύς τους τομείς.
Μια είδηση που επιβεβαιώνει ότι η αγορά των Esports market έχει εκτοξευτεί κατά την διάρκεια της πανδημίας, είναι ότι η πάροχος περιεχομένου και υπηρεσιών esports, VSPN έλαβε από το δεύτερο γύρο της χρηματοδότησης της γύρω στα 100 εκατομμύρια δολάρια, με την Tencent Holdings να είναι επικεφαλής. Επίσης, άλλοι επενδυτές που συμμετείχαν στον γύρο ήταν οι Tiantu Capital, SIG και Kuaishou. Με αυτό το ποσό, η VSPN θα προχωρήσει στη βελτίωση των προϊόντων esports και του οικοσυστήματος του στην Κίνα, αλλά και σε ολόκληρη την Ασία.
Πέρα από την VSPN, η Tencent, που είναι ήδη ένας από τους μεγαλύτερους games publisher στον κόσμο είχε αναφέρει τον Αύγουστο ότι θα ενοποιήσει τις Douyu και Huya, δυο ανταγωνιστικούς ιστότοπους live-streaming που εστιάζουν σε βιντεοπαιχνίδια, κάτι το οποίο δείχνει ότι διπλασιάζεται η δυναμική της στην αγορά Εsport. Υπενθυμίζουμε επίσης ότι τον φετινό Μάρτιο, μια ακόμη μεγάλη εταιρία για τα Εsports, η ESL, ένωσε τις δυνάμεις της με την Tencent για να γίνει μέρος του κυκλώματος esports PUBG Mobile για το 2020.
Ποια είναι η VSPN;
Η VSPN ιδρύθηκε το 2016 και έχει κεντρικά γραφεία στην Σανγκάη, ενώ είναι πρωτοπόρος εταιρία στην οργάνωση τουρνουά esports και επεκτείνεται βέβαια και σε άλλα πολυάριθμα κομμάτια σχετικά με το gaming. Η VSPN έγινε ο κύριος διοργανωτής τουρνουά και παραγωγός για τις διεθνείς διοργανώσεις του PUBG Mobile και για τους τοπ διαγωνισμούς στην Κίνα για τα Honor of Kings, PUBG, Peacekeeper Elite, CrossFire, FIFA, QQ Speed και Clash Royale. Ως αποτέλεσμα είναι η εταιρία να συνεργάζεται με περισσότερο από το 70% των τουρνουά Esports της Κίνας, έχοντας πάνω από 12.000 ώρες πρωτότυπου περιεχομένου.
Εκτός από τa τουρνουά Εsports και την παραγωγή υπηρεσιών και περιεχομένου, η VSPN έχει δώσει το δικό του brand σε αρένες Εsports στην Chengdu, Xian και Shanghai ενώ τον Μάιο που μας πέρασε, η VSPN λάνσαρε το πρώτο χώρο gaming εκτός Κίνας, το V. SPACE στη Σεούλ.
Το VSPN φιλοξένησε την πρώτη μεγάλη εκδήλωση Εsport με κοινό τον περασμένο Αύγουστο, ενώ η εκδήλωση LOL S10 θα διεξαχθεί με 6.000 εισιτήρια, ωστόσο, όλα τα τουρνουά θα λειτουργούν υπό αυστηρά μέτρα πρόληψης για COVID και θα πρέπει να εγκριθούν από την κινεζική κυβέρνηση.
Επίσης, η VSPN έχει επισημάνει ότι θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός οικοσυστήματος μικρής διάρκειας βίντεο με θέμα τα Εsports, στη βελτίωση της ποιότητας της δημιουργίας περιεχομένου Εsports και στην προσέγγιση περισσότερων χρηστών μέσω διαφορετικών καναλιών, ενώ απασχολεί περισσότερους από 1.000 υπαλλήλους σε πέντε τμήματα.
Ο CEO της VSPN, Dino Ying ανέφερε ότι: “Είμαστε χαρούμενοι που ανακοινώνουμε τον τελευταίο γύρο της χρηματοδότησης. Χάρη στις πολιτικές που αναδεικνύουν τη Σαγκάη ως το παγκόσμιο κέντρο για τα Εsports και με το Πεκίνο, το Chengdu και το Xian να εκφράζουν την εμπιστοσύνη τους στην ανάπτυξη των Εsports, το VSPN έχει αναπτυχθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Μετά από αυτόν τον γύρο χρηματοδότησης, ανυπομονούμε να δημιουργήσουμε ένα ερευνητικό ινστιτούτο Εsports, ένα θεματικό πάρκο και να επεκταθούμε περαιτέρω σε παγκόσμιο επίπεδο. Η VSPN έχει ένα μακροπρόθεσμο όραμα και είναι αφιερωμένο στην αειφόρο ανάπτυξη του παγκόσμιου οικοσυστήματος Εsports. ”
Ο general manager της Tencent Esports, Mars Hou δήλωσε ότι: “Το μακροπρόθεσμο όραμα της VSPN και η ηγετική θέση στην παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών esports είναι ζωτικής σημασίας για την Tencent».