Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Coffe-eco: Φιναλίστ στα Διεθνή Βραβεία V-Label

Η Ελληνική Startup κατέκτησε την 3η θέση στην κατηγορία «Best Ingredient Innovation (B2B)»

Η Coffe-eco, μια Startup που ιδρύθηκε από τον Αλέξη Πάντζιαρο από την Κύπρο και τον Μάριο Βλαχογιάννη, με έδρα την Πάτρα, κέρδισε μια μεγάλη διάκριση σε παγκόσμιο διαγωνισμό.

Συγκεκριμένα, η Ελληνική Startup κατέκτησε την 3η θέση στην κατηγορία «Best Ingredient Innovation (B2B)», η οποία ουσιαστικά ήταν για την καλύτερη καινοτομία φυτικών συστατικών που στοχεύει στην αγορά B2B.

Τα βασικά κριτήρια που ελήφθησαν υπόψη για την κατηγορία αυτή ήταν:

•Μοναδικότητα

•Καινοτομία

•Θετικός αντίκτυπος

•Βιωσιμότητα

Αυτή η διάκριση απέδειξε ότι η Coffe-eco προσφέρει ένα από τα καλύτερα B2B vegan προϊόντα παγκοσμίως.

Η Coffe-eco ήταν επίσης υποψήφια σε δύο ακόμη κατηγορίες του ίδιου διαγωνισμού, “Best in Cosmetics” και “Best in Sustainability”.

Στην κατηγορία “Best Ingredient Innovation”, την 1η θέση κατέκτησε η Givaudan, ενώ τη 2η η YUMGO.

Από τη μία πλευρά, η Givaudan χρησιμοποιεί το Primelock+, μια καινοτόμο τεχνολογία που μιμείται το πραγματικό λίπος κρέατος για να αρωματίσει μπιφτέκια λαχανικών.

Από την άλλη, η YUMGO δημιουργεί φυτικές λύσεις για να αντικαταστήσει το ασπράδι αυγού και τον κρόκο αυγού σε όλες τις συνταγές. Όλα τα προϊόντα της εταιρείας είναι 100% φυτικά, χωρίς αλλεργιογόνα, με 99% μείωση CO2 σε σύγκριση με τα τυποποιημένα αυγά.

Τα Διεθνή Βραβεία V-Label

Σε έναν κόσμο όπου οι καταναλωτές συνειδητοποιούν συνεχώς τις επιπτώσεις των ενεργειών τους στο περιβάλλον, η βιομηχανία με βάση τα φυτά έχει σημειώσει μεγάλη ανάπτυξη.

Ενσωματώνοντας τις αξίες της βιωσιμότητας και του κοινωνικού αντίκτυπου, το V-Label είναι το κορυφαίο σήμα πιστοποίησης για προϊόντα vegan.

Ως ηγέτης της βιομηχανίας, η V-Label είναι χορηγός και ηγείται των International V-Label Awards, του πρώτου προγράμματος βραβείων του τομέα της, το οποίο στοχεύει στην αναγνώριση της καινοτομίας, του κοινωνικού αντίκτυπου και της βιωσιμότητας των φυτικών προϊόντων.

Ο φετινός διαγωνισμός είχε μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων, με 260 διαγωνιζόμενους από περισσότερες από 30 διαφορετικές χώρες παγκοσμίως, που περιελάμβανε από γνωστές εταιρείες έως μικρές Startups.

Ωστόσο, όλοι είχαν την ίδια αποστολή, την προώθηση του βιγκανισμού ( veganism) και τον μετασχηματισμό της βιομηχανίας τροφίμων.

Τί κάνει η Coffe-eco

Η Coffe-eco έχει σχεδιάσει και αναπτύξει μια ολιστική προσέγγιση προκειμένου να επαναχρησιμοποιήσει το 100% των αποβλήτων καφέ (προσέγγιση μηδενικών αποβλήτων) και να παράγει διάφορα προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Απομονώνοντας τα αντιοξειδωτικά από τα απόβλητα καφέ, στη συνέχεια μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως φυσικά συστατικά για προϊόντα στη βιομηχανία καλλυντικών.

Αυτή η εφαρμοσμένη καινοτομία αποτελεί βασικό πυλώνα για την ανάπτυξη της Coffe-eco και συνεχίζει να κινείται προς αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση.

Γι’ αυτό και η εταιρεία προχώρησε στην ανάπτυξη δύο ακόμη προϊόντων, ακολουθώντας τις αρχές της κυκλικής οικονομίας και του upcycling. Έχει σχεδιάσει και παράγει πρώτες ύλες για καλλυντικά προϊόντα από υποπροϊόντα κρασιού και μπύρας.

Όπως αναφέρει ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος, Αλέξης Πάντζιαρος: «Με αυτά τα προϊόντα ολοκληρώνεται η οικογένεια των πρώτων υλών, καφές-μπύρα-κρασί, για όλες τις ώρες της ημέρας!»

Πώς ξεκίνησε η εταιρεία;

Coffe-eco was founded in 2016 when the two co-founders met, both of whom studied Chemical Engineering in Patras, Greece.

From early 2013, almost a decade ago, the then PhD student Alexis Pantziaros was conducting research to examine agro-industrial waste (residues produced during the process of finished food products). His main goal was the development of economic models that could support the development of a business plan.

Η Coffe-eco ιδρύθηκε το 2016 όταν γνωρίστηκαν οι δύο συνιδρυτές, οι οποίοι σπούδασαν Χημικοί Μηχανικοί στην Πάτρα.

Από τις αρχές του 2013, πριν από σχεδόν μια δεκαετία, ο τότε διδακτορικός φοιτητής Αλέξης Πάντζιαρος διεξήγαγε έρευνα για την εξέταση των αγροβιομηχανικών αποβλήτων (υπολείμματα που παράγονται κατά τη επεξεργασία των τελικών προϊόντων διατροφής). Κύριος στόχος του ήταν η ανάπτυξη οικονομικών μοντέλων που θα μπορούσαν να υποστηρίξουν την ανάπτυξη ενός επιχειρηματικού σχεδίου.

Κατά τη διάρκεια του 2016, και ενώ είχαν ελεγχθεί υπολείμματα δεύτερης και τρίτης φάσης ελαιοτριβείων και υπολείμματα στεμφύλων σταφυλιών, ο Αλέξης Πάντζιαρος γνώρισε τον Μάριο Βλαχογιάννη.

Μαζί, άρχισαν να δοκιμάζουν τα απόβλητα εσπρέσο που παρήγαγαν όλα τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις