Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Οι μεγάλοι της παγκόσμιας διαφήμισης θα ξοδέψουν περισσότερα στην Amazon!

Όλα δείχνουν ότι οι μεγάλοι διαφημιστές επιθυμούν να σπάσουν το μονοπώλιο των Google και Facebook αναφορικά με την ψηφιακή διαφήμιση, μια και WPP,  Omnicom και Publicis θα αυξήσουν τα budget τους ακόμα και 100% στην Amazon το 2018!

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal οι τρεις μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες θα αυξήσουν τις δαπάνες τους κατά 800 εκατ. δολ. στην Amazon τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με δηλώσεις των υψηλόβαθμων στελεχών τους, κάτι που θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη θέση του μεγάλου retailer online σαν διαφημιστικό προορισμό και θα μπορέσει να ανταγωνιστεί καλύτερα τους άλλους δυο “γίγαντες” της διαφήμισης.

Βέβαια ακόμα και με αυτά τα χρήματα η Amazon θα είναι αρκετά πίσω απo Google και Facebook, οι οποίες έχουν έσοδα 24 δισ. δολ και 10 δισ. δολ. αντίστοιχα, με την Amazon να είναι στα 2-3 δισ. δολ. 

Συγκεκριμένα η WPP, η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο, θα ξοδέψει περίπου 200 εκατ. δολ. στην Amazon το 2017 και το ποσό αυτό θα αυξηθεί γύρω στο 50% το 2018.

Η Omnicom θα ξοδέψει 100 εκατ. δολ. το 2017 με το ποσό αυτό να διπλασιάζεται τα επόμενα χρόνια ενώ η γαλλική Publicis θα ξοδέψει 200 εκατ. δολ. το 2017 με το ποσό αυτό να αυξάνεται στα 300 εκατ. δολ. το 2018.

Σύμφωνα με τα στελέχη των διαφημιστικών ο λόγος που βλέπουν πιο ελκυστικά την Amazon είναι γιατί σαν μεγάλο κατάστημα online οι επισκέπτες του έχουν σαφώς μεγαλύτερη πρόθεση να αγοράσουν προϊόντα, σε σχέση με τους επισκέπτες του Facebook και της Google, ενώ με την εξαγορά της Whole Foods υπάρχει πλέον πρόσβαση σε ένα αγοραστικό κοινό offline αλλά και δεδομένα από 400 φυσικά καταστήματα, κάτι που δεν έχουν οι άλλοι δυο.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις