Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Visa και Yelp συνεργάζονται με στόχο τις μικρές επιχειρήσεις στις Η.Π.Α.

Η Visa και η Yelp ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία η οποία αφορά την διαφημιστική προβολή για μικρές επιχειρήσεις με έδρα τις Η.Π.Α..

Σύμφωνα με την ανακοίνωση οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν μια κάρτα Visa – χρεωστική ή πιστωτική – για να αγοράσουν διαφημίσεις Yelp και ξοδεύουν τουλάχιστον $150 σε αυτές τις διαφημίσεις, θα λαμβάνουν επιπλέον $50 για διαφημίσεις στο Yelp κάθε μήνα. Αυτό το όφελος μπορεί να φτάσει μέχρι ένα ετήσιο όριο $600.

Η Visa επικαλούμενη την έκθεση “Visa Small Business Outlook” για το πρώτο εξάμηνο του 2019, αναφέρει ότι η διαφήμιση για την προσέλκυση πελατών εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση για το 39% των μικρών επιχειρήσεων.
Σε μια δήλωση που συνοδεύει την ανακοίνωση, ο David Simon, επικεφαλής των επιχειρήσεων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜμΕ) στη Visa, δήλωσε ότι “οι μικρές επιχειρήσεις βρίσκονται στο επίκεντρο των τοπικών κοινοτήτων και των παγκόσμιων οικονομιών και είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με την Yelp για να προσφέρουμε αυτό το όφελος σε αυτές. Οι Αμερικανοί κάτοχοι καρτών Visa Business θα δουν αύξηση της πελατείας από το Internet μέσω των ψηφιακών λύσεων της Visa“.

Αυτή η ανακοίνωση ανακοίνωση ακολουθεί την είδηση ​​της περασμένης εβδομάδας – επίσης με έμφαση στις μικρές επιχειρήσεις – με την Visa να ξεκινά μια παγκόσμια πρωτοβουλία: “She’s Next, Empowered by Visa“, με στόχο την την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με γυναίκες founders σε όλο τον κόσμο μέσω κοινής έρευνας, εμπειριών και τεχνολογιών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις