Η ινδική Startup Gupshup σήκωσε 240 εκατ. δολάρια για τα messaging bots της
Η εταιρεία προωθεί την αναπτυξιακή της γραμμή επεκτείνοντας τα έσοδα και τα κεφάλαια που κατέχει σε μια εποχή που οι υπηρεσίες μηνυμάτων εκτοξεύτηκαν.
Η Gupshup, εταιρεία ανάπτυξης αυτόματων μηνυμάτων (messaging bots), σήκωσε χρηματοδότηση 240 εκατ. δολαρίων, για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες, καθώς η Startup επιταχύνει την επέκταση της.
Στην επένδυση, συμμετείχαν οι Fidelity Management & Research, Tiger Global και Think Investments, σύμφωνα με όσα έχει ανακοινώσει η εταιρεία. Η άντληση κεφαλαίων ακολουθεί έναν γύρο 100 εκατ. δολαρίων που ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο, και αποτέλεσε τον πρώτο μετά από μια δεκαετία. Η αποτίμηση της εταιρείας αγγίζει πλέον τα 1,4 δισ. δολάρια.
Η Gupshup εξυπηρετεί εταιρείες όπως η Facebook και η Amazon, η Citigroup και η HSBC, βοηθώντας τες να δημιουργήσουν chatbots για τη δικτύωση πελάτων σε ιστοσελίδες ή υπηρεσίες σαν το WhatsApp. Η εταιρεία θα αξιοποιήσει τα κεφάλαια για να επεκτείνει τις ομάδες μηχανικής και καινοτομίας των προϊόντων, να αυξήσει τις πωλήσεις διεθνώς και να προβεί σε εξαγορές, δήλωσε σε συνέντευξή του ο συνιδρυτής Beerud Sheth.
Η άντληση κεφαλαίων συνιστά την πιο πρόσφατη μεγάλης κλίμακας επένδυση σε μια νεοφυή επιχείρηση με ινδικές καταβολές, αφού στην πανδημία επιταχύνθηκε η άνοδος της κινητής τηλεφωνίας και του διαδικτύου στη χώρα. Η Ινδία σημείωσε ρεκόρ 6,3 δισ. δολαρίων σε χρηματοδοτήσεις και συμφωνίες για τεχνολογικές νεοφυείς επιχειρήσεις το δεύτερο τρίμηνο του 2021, ενώ ο κολοσσός του delivery φαγητού Zomato έγινε αυτόν τον μήνα το πρώτο από τα ινδικά “internet unicorns“, που μπήκε στο τοπικό χρηματιστήριο.
Η Gupshup, η οποία άρχισε από την αποστολή γραπτών μηνυμάτων, στοχεύει φέτος σε αύξηση άνω του 60% των ετήσιων εσόδων με πηγή τις συνδρομές, από τa 150 εκατ. δολάρια που κατέγραψε συγκεκριμένα το 2020, σημείωσε ο Sheth.