Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Uber σχεδιάζει να διανέμει προϊόντα σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη

Η Uber συζητά με Ευρωπαϊκά σούπερ μάρκετ για το ενδεχόμενο συνεργασίας και δημιουργίας μιας υπηρεσίας διανομής προϊόντων, που θα “χτυπήσει” Deliveroo και Amazon, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η εταιρεία βρισκόταν σε συζητήσεις με τη δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων τροφίμων στο Η.Β., την Sainsbury’s, η οποία, ωστόσο, θα συνεργαστεί με την Deliveroo, όπως ανακοίνωσε μέσα στον μήνα, για την παράδοσης πίτσας σε τέσσερις πόλεις της Βρετανίας.

Η Sainsbury’s φαίνεται να αφήνει, ωστόσο, κάποιο “παράθυρο” για συνεργασία αφού εκπρόσωπος της δήλωσε ότι “μιλάμε με πολλές εταιρείες σχετικά με πιθανές συνεργασίες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους πελάτες μας να έχουν άμεση πρόσβαση σε οικονομικά προσιτά προϊόντα”.

Από την άλλη, εκπρόσωπος της Uber δήλωσε ότι η εταιρεία συζητά αυτή τη στιγμή με κάποια από τα μεγαλύτερα σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη.

Σημειώνεται ότι οι συζητήσεις της Uber έρχονται μετά την συμμετοχή της Amazon σε επένδυση 575 εκατ. δολαρίων στην Deliveroo, την οποία η εταιρεία δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει για αν επεκταθεί και να “ξεπεράσει” αντιπάλους όπως η Uber.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις