Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Heineken Growth Makers Nights στο Orange Grove

Πραγματοποιήθηκε εχθές βράδυ το Heineken Growth Makers Nights στο Orange Grove, γιορτάζοντας την Παγκόσμια Μέρα Τουρισμού και παρουσιάζοντας τις ευκαιρίες αλλά και τις προκλήσεις της Ελληνικής τουριστικής αγοράς.

Την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση συντόνισε η δημοσιογράφος Χρ. Πουτέτση και χαιρέτισαν ο πρέσβης της Ολλανδίας Caspar Veldkamp και η υπεύθυνη επικοινωνίας και εταιρικής υπευθυνότητας της Heineken, Έλλη Παναγιωτοπούλου.

Το πάνελ που συζήτησε και ανέλυσε τα προβλήματα και τις ευκαιρίες της Τουριστικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα απετέλεσαν οι Αλέξανδρος Βασιλικός, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αθήνας Αττικής και Αργοσαρωνικού, Philipp Brinkmann, Ιδρυτής της Tripsta, Σέργιος Φωτιάδης, Συν-Ιδρυτής της wedesign, Θεόφιλος Κυρατσούλης, Head of Projects της Toposophy.

Στις τοποθετήσεις τους αλλά και στην συζήτηση που ακολούθησε, οι ομιλητές επισήμαναν τις προόδους που έχουν συμβεί ως προς την διευκόλυνση κάποιων διαδικασιών, που εξυπηρετούν την ανάπτυξη των τουριστικών επιχειρήσεων, αλλά και των υπηρεσιών (φυσικών και ηλεκτρονικών) που κινούνται γύρω αλλά και μέσα στην Τουριστική αγορά.

O Σ. Φωτιάδης της Wedesign μίλησε για την ανάγκη που έχει η Ελλάδα να αποκτήσει«εταιρική ταυτότητα», ενώ ο Θ. Κυρατσούλης αναφέρθηκε στο braindrain αλλά και στην ανάγκη για ύπαρξη στην χώρα μας, ατόμων με εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στα σύγχρονα υπολογιστικά συστήματα.

Στην τοποθέτηση του ο P. Brinkman αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετώπισε η εταιρεία τους στο δρόμο για την εδραίωση και την ανάγκη των νέων επιχειρηματιών να κοιτάξουν πέρα από τα στενά πλαίσια της Ελληνικής αγοράς.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αλ. Βασιλικός ξεχώρισε τον πραγματικά μεγάλο αριθμό αφίξεων των ξένων τουριστών στη χώρα από τα πραγματικά οφέλη από αυτό τον αριθμό, τονίζοντας πως οι πολλές αφίξεις δεν σημαίνουν και αντίστοιχα κέρδη για τον κλάδο.
Κλείνοντας, κάλεσε τις κυβερνήσεις να σταματήσουν να «βοηθούν» τον κλάδο, αφού με τις συνεχείς ρυθμίσεις και αλλαγές το μόνο που καταφέρνουν είναι να αποσταθεροποιούν την αγορά και να αφήσουν επιτέλους τις επιχειρήσεις να δουλέψουν.

Πηγή: Emea.gr

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις