Στα 7,5 εκατ. δολάρια ανήλθε το ποσό που άντλησε η Ισραηλινή Ubimo, μια location-based marketing startup, κατά τη διάρκεια του δεύτερου κύκλου χρηματοδότησης, της οποίας ηγήθηκε η Pitango Venture Capital με τη συμμετοχή των OurCrowd και YJ Capital, που αποτελεί τον venture capital βραχίωνα της Yahoo Ιαπωνίας.
Η πλατφόρμα Software as a Service (SaaS) της Ubimo επιτρέπει στις εταιρείες να διαχειρίζονται την τοποθέτηση διαφημίσεων, εξετάζοντας μια σειρά από παράγοντες που ενδεχομένως να επηρρεάσουν τις αποφάσεις των καταναλωτών για την πραγματοποίηση αγορών, όπως λ.χ. κοντινά αξιοθέατα, εκδηλώσεις, καιρικές συνθήκες, καθώς επίσης και δημογραφικά της ευρύτερης γειτονιάς, π.χ. ηλικιακή κατηγορία και φύλο όσων είναι ήδη πελάτες άλλων επιχειρήσεων και υπηρεσιών. Για παράδειγμα εάν κάποιος πηγαίνει πολλές φορές στο γήπεδο, η Ubimo θα του στείλει διαφημίσεις σχετικά με την πραγματοποίηση εκπτώσεων σε κοντινά καταστήματα αθλητικών ειδών.