Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

MWC 2015: Το pamediakopes.gr στα καλύτερα ευρωπαϊκά apps της MasterCard

Οι ανακοινώσεις της MasterCard, στο πλαίσιο του φετινού Mobile World Congress, συνεχίστηκαν με την ανάδειξη των κορυφαίων ευρωπαϊκών εφαρμογών για mobile shopping (MasterCard’s Top App Index), όπου η ελληνική εφαρμογή pamediakopes.gr ξεχώρισε στην κατηγορία “Διακοπές”.

Το “Mobile Top App Index” που ανακοίνωσε η εταιρεία παρουσιάζει όχι μόνο τις καλύτερες εφαρμογές για αγορές σε 36 ευρωπαϊκές χώρες, αλλά αποκαλύπτει και τους διάφορους τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές αξιοποιούν την τεχνολογία κινητών τηλεφωνών όταν κάνουν αγορές εν κινήσει.

Τα αποτελέσματα του δείκτη δείχνουν ότι οι καλύτερες εφαρμογές για αγορές έρχονται από τις δύο μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Γερμανία. Από τις 19 καλύτερες εφαρμογές που ανέδειξε ο δείκτης, 5 βρίσκονται στο Ηνωμένο Βασίλειο, 5 στην Γερμανία, και 2 στην Τουρκία. Το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γερμανία δεν είναι μόνο εξαιρετικά ψηλά για την ποιότητα των εφαρμογών, αλλά και για το πλήθος αυτών, μιας και οι δύο έχουν πάνω από 70 εφαρμογές για αγορές. Ο μέσος αριθμός των εφαρμογών για αγορές στην Ευρώπη, ανά χώρα, ανέρχεται στις 30.

Ανάμεσα στις εφαρμογές που διακρίθηκαν, η ελληνική pamediakopes.gr αναδείχθηκε πρώτη στην κατηγορία “Διακοπές“. Διαθέσιμη για Android και iOS, η εφαρμογή δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέξουν και να αγοράσουν εύκολα όλες τις υπηρεσίες που αφορούν στις διακοπές -όπως αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια, διαμονή, ενοικίαση αυτοκινήτου, αγορά ταξιδιωτικής ασφάλειας κτλ. Παράλληλα, πολλές μικρές και σημαντικές λεπτομέρειες, όπως η ενσωμάτωση πληροφοριών και αξιολογήσεων από το TripAdvisor και η χρήση πολύ καλών φίλτρων αναζήτησης, κάνουν τη διαδικασία πολύ πιο εύκολη. Οι τρόποι πληρωμής περιλαμβάνουν τη χρήση καρτών και τη μεταφορά χρημάτων μέσω τραπεζικού λογαριασμού, ενώ οι χρήστες μπορούν να εκτυπώσουν τα αγορασμένα εισιτήρια στο σπίτι ή να τα συλλέξουν από τα γραφεία των συνεργαζόμενων εταιριών.

Οι κορυφαίες εφαρμογές του 2015 για την Mastercard:
– Argos – UK (Multi-retailers)
– BlaBlaCar – France (Personal Services)
– BiTaksi – Turkey (Taxi)
– Booking.com Hotel Reservations Worldwide & Hotel Deals – Netherlands (Accommodation)
– Conrad – Germany (Electronics and Multimedia)
– Chocogreets – Switzerland (Gifts and Surprises)
– easyJet – UK (Flight Tickets)
– Lieferheld – Germany (Meal Delivery)
– Mothercare – UK (Various)
– Spotlime – Italy (Entertainment Tickets)
– Sixt Rent a Car – Germany (Cars and Motorcycles)
– The Body Shop – UK (Cosmetics)
– Tesco – UK (Groceries)
– Zalando – Germany (Clothing and Fashion)
– oBilet – Turkey (Transport)
– pamediakopes.gr – Greece (Holidays)
– Parko – Israel (Parking)
– Nexto Reader – Poland (Publishing)
– Shpock – Germany (Online Auctions and Classifieds)

Επιπλέον, η MasterCard στη διάρκεια του MWC 2015 ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της τρίτης ετήσιας έρευνας Mobile Payments, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Prime Research. Η μελέτη παρακολούθησε 19,1 εκατ. social media posts παγκοσμίως σε Twitter, Facebook, Instagram, Forums, Weibo (CN), Google+ και YouTube, καθ’ όλη τη διάρκεια του 2014.

Τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν όχι μόνο μια αξιοσημείωτη αύξηση του όγκου των συνομιλιών, αλλά μια αλλαγή, τόσο στο ύφος όσο και στο κυρίως θέμα των συζητήσεων στα social media. Το κλίμα γύρω από τις πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου συνεχίζει να βελτιώνεται. Το 2014, το 94% των παγκόσμιων συνομιλιών ήταν θετικές, σε σύγκριση με το 77% το 2013 και 70% το
Οι πιο θετικές συνομιλίες αφορούσαν στην καινοτομία, τα προγράμματα loyalty, τις ανταμοιβές, καθώς και την ευκολία των πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου (91% μέσος θετικός τόνος).

Ανάμεσα στα πιο θετικά θέματα που συζητήθηκαν είναι η ασφάλεια και η προστασία: Συνολικά, το 91% των συνομιλιών του 2014 για την ασφάλεια και την προστασία ήταν θετικές, σε σχέση με το αντίστοιχο 20% του 2012, όπου το θέμα ήταν αυτό με την πιο αρνητική. Η σύγχυση και ανησυχία για την ασφάλεια και την προστασία που είχε αναφερθεί στις μελέτες του 2012 και 2013, έχουν πλέον αντικατασταθεί από τις συζητήσεις των καταναλωτών για ασφαλείς λύσεις.

Το Tokenization και τα biometrics ήταν δύο βασικά θέματα συζητήσεων του 2014, που συνέβαλαν σημαντικά σε αυτή τη σημαντική αλλαγή κλίματος.

Παρά το γεγονός ότι οι συζητήσεις σχετικά με την ασφάλεια ήταν από τις πιο θετικές της μελέτης, ο όγκος τους παρέμεινε χαμηλός. Η πλειοψηφία των συζητήσεων του 2014 (71%) αφορούσε στην ψηφιακή καινοτομία και τις πλούσιες εμπειρίες από τη χρήση κινητών τηλεφώνων και συνδεδεμένων συσκευών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις