StartUpper

Elorus: Ηλεκτρονική τιμολόγηση, πληρωμές και συνεργασία, σε ένα εργαλείο!

Μέσα από την πλατφόρμα της, η Elorus φιλοδοξεί να καλύψει κάθε ανάγκη της σύγχρονης επιχείρησης, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις για ζητήματα από την τήρηση ηλεκτρονικών βιβλίων έως την παρακολούθηση της παραγωγικότητας.

Απρόσκοπτη λειτουργία, παραγωγικότητα, συμμόρφωση με το νόμο – αυτοί είναι οι τρεις πυλώνες στους οποίους διαχρονικά στηρίζεται μια επιχείρηση και, ταυτόχρονα, οι σταθερές προτεραιότητές της. Προτεραιότητες, που όσο περνάνε τα χρόνια και η τεχνολογία εξελίσσεται, κάθε εταιρεία προσπαθεί να απλοποιήσει, αναζητώντας τα κατάλληλα εργαλεία που θα κάνουν τη «ζωή» της πιο εύκολη.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ηλεκτρονική τιμολόγηση και τα ηλεκτρονικά βιβλία, τα οποία φέρνουν μια μεγάλη αλλαγή στο θέμα της «συμμόρφωσης» που προαναφέρθηκε και προκαλούν, ταυτόχρονα, προβληματισμό. «Πώς θα αυτοματοποιήσω τις διαδικασίες της επιχείρησής μου;» «Μπορώ ταυτόχρονα να αυξήσω την παραγωγικότητα της εταιρείας μου;» «Ποιος θα με βοηθήσει σε αυτήν τη δουλειά;» Αυτά είναι μόνο μερικά από τα ερωτήματα που απασχολούν καθημερινά τον σύγχρονο επιχειρηματία. Ερωτήματα που μπορεί να απαντήσει με σιγουριά μια εταιρεία όπως η Elorus.

H Elorus είναι η ελληνική Startup που έδωσε πρώτη στη χώρα μας μια αμιγώς Cloud λύση για την οργάνωση των οικονομικών των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Η εταιρεία, που ιδρύθηκε από τους Παντελή Πετρίδη και Γιώργο Στρατάκη το 2014, αριθμεί σήμερα πάνω από 20.000 επιχειρήσεις-πελάτες και εκτείνεται σε 33 διαφορετικές χώρες. Ξεκινώντας από τον «πυρήνα» της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, προσφέρει ένα ευρύ φάσμα καινοτόμων λύσεων, καλύπτοντας μερικές από τις βασικότερες ανάγκες του σύγχρονου επιχειρείν.

Ηλεκτρονικά βιβλία και εποπτεία οικονομικών

Παρόλο που, σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών, τα ηλεκτρονικά βιβλία μπαίνουν σε λειτουργία τον Απρίλιο του 2021, το Elorus έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Ήδη από τον περασμένο Οκτώβριο, οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν και διαβιβάζουν τα δεδομένα τους στο myDATA, ώστε να ενημερώνουν τα ηλεκτρονικά τους βιβλία. Παράλληλα, η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης, ώστε να δώσει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις που εκδίδουν θεωρημένα παραστατικά (όπως π.χ. οι αποδείξεις λιανικής πώλησης) να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα και να εκμεταλλευτούν όλες τις δυνατότητες που προσφέρει.

Την ίδια ώρα, γνωρίζοντας ότι το πραγματικό ενδιαφέρον της επιχείρησής εστιάζεται στα οικονομικά της, το Elorus προσφέρει ένα πλήθος λειτουργιών που βοηθούν κάθε εταιρεία στην παρακολούθηση των εσόδων, των εξόδων και της ρευστότητάς της, καθώς και στην πρόσβαση σε δεδομένα που θα τη βοηθήσουν να λάβει σωστές αποφάσεις. Αναλυτικότερα, οι χρήστες μπορούν να ανεβάζουν στην εφαρμογή όλα τους τα έξοδα και να βλέπουν με μια ματιά τα οικονομικά αποτελέσματα της επιχείρησής τους. Επίσης, μπορούν να στέλνουν προσφορές και προτιμολόγια σε υποψήφιους πελάτες και να ειδοποιούνται αυτόματα για τις δικές τους οικονομικές υποχρεώσεις. Κι επειδή οι καθυστερημένες πληρωμές πελατών αποτελούν πάγιο πρόβλημα των μικρών επιχειρήσεων, με το Elorus, οι επιχειρηματίες μπορούν να συνδέσουν το λογαριασμό τους στο VivaWallet  –ή και σε άλλο πάροχο πληρωμών– και να δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές με κάρτες και απομακρυσμένα. Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα να στέλνουν αυτόματα υπενθυμίσεις πληρωμών σε πελάτες με ανοιχτά υπόλοιπα.

Συνεργασία και παραγωγικότητα ομάδας

Το Elorus απευθύνεται πρωτίστως –αν και όχι αποκλειστικά– σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των υπηρεσιών. Γνωρίζει, λοιπόν, ότι ειδικά οι επιχειρήσεις που δουλεύουν με έργα χρειάζονται εργαλεία για να παρακολουθούν την εξέλιξή τους, να καταγράφουν το χρόνο που ξοδεύουν σε συγκεκριμένες εργασίες και να προχωρούν σε κατάλληλη κοστολόγηση και τιμολόγηση. Εργαλεία που μέχρι σήμερα υστερούν είτε στο κομμάτι της ανάλυσης των οικονομικών δεδομένων της επιχείρησης είτε σε ό,τι σχετίζεται με το χρόνο και τη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας.

Καλύπτοντας αυτό το κενό, το Elorus αποτελεί σημείο αναφοράς για τη λειτουργία των επιχειρήσεων που δουλεύουν με projects. Όλα τα μέλη μιας ομάδας μπορούν να συνδεθούν στην εφαρμογή και να καταγράψουν τον ακριβή χρόνο που δαπανούν σε κάθε εργασία. Οι υπεύθυνοι των έργων μπορούν αφενός να επιβλέπουν την εξέλιξή τους, αφετέρου να παρακολουθούν τα επιπλέον έξοδα, τα συνολικά κόστη και εντέλει τη βιωσιμότητα του έργου.

Επιπλέον, ειδικές αναφορές επιτρέπουν να δει κανείς με μια ματιά ποιες εργασίες κοστίζουν περισσότερο χρόνο, να προϋπολογίσει σωστά το budget ενός έργου και να ανακαλύψει τυχόν προβλήματα στην κατανομή εργασιών και την αποδοτικότητα. Φυσικά, εντέλει, η κοστολόγηση και η τιμολόγηση των υπηρεσιών της επιχείρησης γίνεται αυτόματα, καθώς το Elorus ήδη γνωρίζει τόσο τις ωριαίες χρεώσεις όσο και το χρόνο που δαπανήθηκε για τον εκάστοτε πελάτη.

Ευκαιρία αναδιοργάνωσης!

Πολλές επιχειρήσεις βλέπουν την ηλεκτρονική τιμολόγηση και τα ηλεκτρονικά βιβλία ως «αναγκαίο κακό», στην πραγματικότητα όμως είναι αφετηρία για μια γενικότερη αναδιοργάνωση. Η πρόταση του Elorus έχει αρχικό στόχο να καλύψει τις ανάγκες τιμολόγησης, προσφέρει όμως κι ένα ευρύ φάσμα επιπρόσθετων λειτουργιών. Τέτοιο που οι δημιουργοί του ευελπιστούν πως θα γίνει το βασικό εργαλείο στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.