Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

“Ιππικό” από την Κίνα για την Lego

Η Lego ανακοίνωσε χθες πως έκλεισε συμφωνία συνεργασίας με την Κινέζικη τεχνολογική εταιρεία Tencent για την κατασκευή ηλεκτρονικών παιχνιδιών με το όνομά της.

Η εταιρεία από την Δανία, η οποία έχει ταυτιστεί με τα παιδικά παιχνίδια κατασκευών και έχει γίνει design icon, περνάει αρκετά δύσκολες στιγμές τελευταία, καθώς οι πωλήσεις της στα ”τουβλάκια” έχουν πέσει σημαντικά για πρώτη φορά εδώ και 13 χρόνια, ενώ και οι στροφή της σε παιχνίδια για κινητά δεν έχει ξεφύγει από την μετριότητα.

Σε αυτό το σημείο μπαίνει στο παιχνίδι η Tencent, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ηλεκτρονικών παιχνιδιών παγκοσμίως και ένας πολύ μεγάλος παίκτης στο κινέζικο τεχνολογικό οικοσύστημα λόγω WeChat. Η Tencent πρόσφατα απέκτησε μέρος της Φινλανδικής εταιρείας Supercell, η οποία ευθύνεται για το Clash of Clans, ένα από τα πιο επιτυχημένα παιχνίδια για κινητά που έχουν βγει ποτέ.

Στόχος της συνεργασίας είναι να κυκλοφορήσουν παιχνίδια για κινητά με το όνομα και τη σφραγίδα της Lego, καθώς και υπηρεσίες βίντεο ειδικά σχεδιασμένες για το WeChat, ένα πολύ δημοφιλές chatting app στην Κίνα. Εκτός όμως από αυτά, στα σχέδια υπάρχει και η προώθηση στην Κινεζική αγορά της νέας σειράς STEM, Lego Boost, βοηθώντας την Lego να ισχυροποιήσει την παρουσία της στην δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία παγκοσμίως.

Τι είναι όμως αυτό που έκανε μια από τις πιο διαχρονικά διάσημες εταιρείες παραδοσιακών παιχνιδιών να χάσει πωλήσεις και να συνεργαστεί με μια μεγάλη τεχνολογική εταιρεία; Η στροφή των παιδιών από τα παραδοσιακά παιχνίδια στα ηλεκτρονικά και η μόνιμη σχεδόν ενασχόληση τους με την οθόνη ενός κινητού ή ενός tablet.

Το παιχνίδι σε κινητά και tablet έχει ήδη υποσκελίσει ακόμα και τα παραδοσιακά video games, με εταιρείες γίγαντες, όπως η Square Enix και η Nintendo, να έχουν ήδη μετακινήσει ένα μεγάλο μέρος των δραστηριοτήτων τους στον “κινητό παιχνιδόκοσμο” με αξιοσημείωτη επιτυχία.

Ταυτόχρονα η πρόσφατη χρεωκοπία των Toys “R” Us και οι πολύ δύσκολες στιγμές που περνάει η Mattel, δείχνουν πως οι παραδοσιακές εταιρείες θα πρέπει να ξεκινήσουν την μετάβαση τους στην ψηφιακή εποχή, η οποία μετάβαση όσο καθυστερεί, τόσο πιο δύσκολες συνθήκες θα χρειαστεί να αντιμετωπίσουν.

Παράδειγμα η Hasbro η οποία τον τελευταίο χρόνο είδε τις μετοχές της να αυξάνονται πάνω από 20%, κάτι που δεν οφείλεται στα παραδοσιακά της παιχνίδια, αλλά στο Star Wars και την εμπλοκή της σε ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Πηγή: Emea.gr

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις